Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Η ιθαγένεια δείχνει το γένος ενώ η υπηκοότητα το κράτος.

Ένας έλλην Κύπριος επί αγγλοκρατίας, είχε υπηκοότητα κυπριακή αλλά
ιθαγένειαν ελληνική. Αντίστοιχα ένα τουρκοκύπριος είχε κυπριακήν υπηκοότητα
αλλά ιθαγένειαν τουρκική.

Η ιθαγένεια δείχνει το γένος ενώ η υπηκοότητα το κράτος.

Δυστυχώς στην παγκοσμιοποιημένην Ανανιακή Παπανδεϊκή Ελλάδα, όπου οι
λαθρομετανάστες (ιρακινοί, τούρκοι, αφγανοί, άραβες, αφρικανοί, κτλ.) που
φτάνουν στη χώρα μας δήθεν παράνομα δηλαδή τους αφήνουνε επί χρόνια επίτηδες
να έρχονται, παρομοιάζονται με τους έλληνες της Μικράς Ασίας που
υποχρεώθηκαν μετά το 1922 να εγκαταλείψουν τις για χιλιετίες εστίες τους και
να ερθουν στην Ελλάδα, συσκοτίζουν επιτηδες τα πράγματα και αντί για
υπηκοότητα λένε ότι θα τους δώσουν ιθαγένεια.

Ένας όμως Ιρακινός ή τουρκος μπορεί να γίνει υπήκοος έλληνας. Έλληνας όμως
πώς να το κάνουμε ποτέ δεν θα γίνει και δεν πιστεύω ότι και ο ίδιος θα το
θέλει. Το θέλει όμως ό κ.Παπανδρέου και τα σκυλιά (δηλαδή εμείς) δεμένα.

Ευριπίδης Μπίλλης

Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ

Το θεώρημα περί ιθαγένειας και ενσωμάτωσης*

Tου Σταυρου Λυγερου

Η χθεσινή εκτός ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή ανέδειξε τις
διαφωνίες, που είχε ήδη αναδείξει ο διάχυτος δημόσιος διάλογος. Το
νομοσχέδιο διαφέρει κάπως από το κείμενο της νομοθετικής πρωτοβουλίας, που
είχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Είναι αλήθεια ότι ο υπουργός Εσωτερικών
έκλεισε ορισμένες επικίνδυνες «τρύπες», αλλά διατήρησε ανέπαφη την αρχική
φιλοσοφία.

Το θεώρημα του πρωθυπουργού είναι ότι η παραχώρηση ιθαγένειας επιφέρει την
ενσωμάτωση των μεταναστών. Τα γεγονότα το έχουν σε μεγάλο βαθμό διαψεύσει.
Αυτό δεν εμποδίζει την κυβέρνηση να νομοθετεί με στόχο την «πολυπολιτισμική
κοινωνία», υπό την επήρεια του ιδεολογήματος ότι το εθνικό κράτος είναι
ξεπερασμένο και πρέπει να το ξεφορτωθούμε.

Ο Γ. Παπανδρέου δεν απάντησε σε τρία κρίσιμα ερωτήματα: Πρώτον, τι θα πράξει
με το σχεδόν ένα εκατομμύριο παράνομους μετανάστες που ήδη βρίσκονται στην
Ελλάδα. Δεύτερον, εάν πρέπει ή όχι να κάνουμε διάκριση των παράνομων
μεταναστών με βάση την πολιτισμική συμβατότητά τους και τη δυνατότητά τους
για αρμονική ενσωμάτωση. Τρίτον, πώς θα αναχαιτιστεί η συνεχιζόμενη παράνομη
είσοδος νέων μεταναστών;

Αντί για απαντήσεις, ο πρωθυπουργός επιδόθηκε σε συναισθηματικές αναφορές.
Ευτυχώς, αυτή τη φορά δεν επανέλαβε το άτοπο, πως η απόδοση ιθαγένειας είναι
ανθρώπινο δικαίωμα. Το γεγονός, όμως, ότι εμμέσως παρομοίασε τους παράνομους
μετανάστες με τους Mικρασιάτες πρόσφυγες είναι ενδεικτικό, όχι τόσο
σύγχυσης, όσο της ιδεολογικής εμμονής η Ελλάδα να θεωρείται χώρος και όχι
χώρα. Αυτή είναι η αιτία, που από την ομιλία του ουσιαστικά απουσιάζει η
κρίσιμης σημασίας διάκριση μεταξύ νόμιμου και παράνομου μετανάστη.

Είναι ορατό διά γυμνού οφθαλμού ότι η κυβέρνηση έχει την τάση «επίλυσης» του
μεταναστευτικού προβλήματος με την παραχώρηση ιθαγένειας. Πρόκειται για
τάση, που είναι συμβατή με την τρέχουσα πρακτική του ελληνικού κράτους να
νομιμοποιεί εκ των υστέρων παράνομες καταστάσεις. Οι περίπου 700.000 νόμιμοι
μετανάστες ήταν στη συντριπτική πλειονότητά τους παράνομοι, που
νομιμοποιήθηκαν μαζικά σε τέσσερις δόσεις.

Η πείρα απέδειξε ότι κάθε νομιμοποίηση τροφοδότησε το επόμενο κύμα,
ενισχύοντας την εντύπωση πως όποιος μπαίνει στην Ελλάδα παρανόμως δεν
διώχνεται και κάποια στιγμή νομιμοποιείται. Αντί να δημιουργήσει αντικίνητρα
για να συρρικνώσει τις ροές λαθρομετανάστευσης, η κυβέρνηση διευκολύνει την
απόδοση ιθαγένειας, γεγονός που εκ των πραγμάτων θα λειτουργήσει ως κίνητρο
για ενίσχυση των μεταναστευτικών ροών. Δεδομένου ότι η ανάσχεση της
παράνομης εισόδου μεταναστών από τα θαλάσσια σύνορα με την Τουρκία είναι
πρακτικά από δυσχερής έως αδύνατη, το βάρος πέφτει σε δράσεις: Πρώτον, να
ασκηθεί εκ μέρους της Ε.Ε. ασφυκτική πίεση στην Αγκυρα να δέχεται πίσω όσους
εισέρχονται παρανόμως στην Ελλάδα από την τουρκική επικράτεια. Δεύτερον, να
οργανωθεί ένας μηχανισμός συνεχούς επαναπατρισμού παράνομων μεταναστών. Η
αξία αυτού του μέτρου δεν είναι τόσο ο αριθμός όσο το αποτρεπτικό μήνυμα
προς όσους θα ήθελαν να επιχειρήσουν την παράνομη είσοδο στην Ελλάδα.

Ο δήμαρχος Σμύρνης ζητεί την επιστροφή ελληνικών αγαλμάτων!

Τετάρτη, 06 Ιανουαρίου 2010

Ο δήμαρχος Σμύρνης ζητεί την επιστροφή ελληνικών αγαλμάτων!

Μετά το αίτημα που υπέβαλαν οι Τούρκοι προς το Βατικανό για να τους επιστραφούν τα οστά του Αγίου Νικολάου των Μύρων ( «Πατέρα των Χριστουγέννων», όπως τον αποκαλούν), υπέβαλαν νέο αίτημα, αυτή τη φορά προς το Μουσείο του Λούβρου, για να τους επιστραφούν δύο... ελληνικά αγάλματα, του Δία και του Απόλλωνα.Ο δήμαρχος της Σμύρνης Αζίζ Κοτζάογλου με επιστολή του προς τον διευθυντή του Λούβρου Ανρί Λουαρέτ ζήτησε την επιστροφή των αγαλμάτων του Δία και του Απόλλωνα (που φυλάσσονται στο Λούβρο), σημειώνοντας ότι η πόλη του είναι διατεθειμένη να κατασκευάσει ειδικό μουσείο για να τα εκθέσει, το οποίο θα ονομάσει Μουσείο Πολιτισμών Αιγαίου, κατά τα πρότυπα δηλαδή του Μουσείου της Ακρόπολης με τα Γλυπτά του Παρθενώνα.Εθεσε μάλιστα θέμα συνεργασίας αλλά και βοήθειας για τη δημιουργία αυτού του μουσείου. Τα αγάλματα των δύο αυτών θεοτήτων χρονολογούνται από τον 2ο αιώνα π.Χ. και βρέθηκαν σε ναούς που είχαν χτιστεί στο όνομά τους στην Ανατολία.Το Λούβρο φιλοξένησε αυτές τις ημέρες έκθεση αφιερωμένη στον τουρκικό πολιτισμό και η Τουρκία βρήκε την ευκαιρία μέσω δημοσιευμάτων να προβάλει σε πρωτοσέλιδα γαλλικών εφημερίδων το αίτημα για την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ενωση.Επιπλέον, αυτές τις ημέρες η τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε την αγορά αεροσκαφών Αirbus για τις Τουρκικές Αερογραμμές διατηρώντας για πολλές ημέρες το όνομα της χώρας στα γαλλικά ΜΜΕ.Σ το Λούβρο παρουσιάζονται αφιερώματα στον αρχαίο και σύγχρονο, όπως τον ονόμασαν, τουρκικό πολιτισμό. Μία από τις εκθέσεις «Από το Ισμίρ στη Σμύρνη» διοργανώνεται από το Τμήμα Ελληνικών, Ετρουσκικών και Ρωμαϊκών Αρχαιοτήτων. Η πρώην ελληνική και ρωμαϊκή πόλη, τα μνημεία και τα πλέον τυπικά έργα τέχνης παρουσιάζονται χρονολογικά. Πλήθος έργων που εκτίθενται είναι αρχαία ελληνικά και ρωμαϊκά.Η πολυτέλεια της Οθωμανικής Αυλής εκτίθεται με καφτάνια (κυρίως από το Τοπκαπί), κοσμήματα και άλλα αντικείμενα, τα οποία κάποτε βρίσκονταν στην κατοχή οθωμανικών σπιτιών.
tovima.gr
Print this post
Email thisShare on FacebookSave to del.icio.usDigg This!Stumble It!
Αναρτήθηκε από Andpik στις 1/06/2010 11:44:00 πμ
Ετικέτες ,

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
TOYΡΙΣΜΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ??ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΓΩΡΕΜΕΝΟΣ Ο ΟΖΑΛ...ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΠΟΓΩΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΙΩΝΙΑΣ...ΕΔΩ Ο ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΩΝΟΣ ΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΔΕΚΑΚΙΣ ΠΡΟΠΑΠΟΥΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΛΗΤΟΣ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!!ΕΨΙΛΟΝ./
06 Ιανουαρίου 2010 12:02 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Οι Τούρκοι συμπεριφέρονται ως συνεχιστές της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, γιατί δεν έχουν οι ίδιοι να επιδείξουν κάτι το αξιόλογο. Εμφανίζονται ως κληρονόμοι του μεγαλείου του δικών μας προγόνων. Τηρούν όμως σιγήν ιχθύος για τους απογόνους των δημιουργών των καλλιτεχνημάτων, απ΄όπου τα έκλεψαν και εν συνεχεία τους γενοκτόνησαν κι όλας. Τα καλά τα ενθυλακώνουν ως κεκτημένα. Άλλωστε δεν είναι οι μόνοι. Όλοι λεηλάτησαν τον Έλληνα και αφού δεν έμεινε τίποτα λεηλατούν και την πνευματική του περιουσία-κληρονομιά. Αυτοί ζητούν επιστροφή, εμείς είμαστε ήδη πεπεισμένοι ότι δεν μας ανήκουν και δεν το απαιτούμε. Δεν είναι μόνον τα Ελγίνεια. Είναι θησαυροί μας που κοσμούν τα μουσεία όλου του κόσμου. Κλοπιμαία προϊόντα, τα οποία οι κλεπταποδόχοι τα θεωρούν καταδικά τους.Αργικέραυνος
06 Ιανουαρίου 2010 1:29 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
"τουρκικός πολιτισμός"το πιο σύντομο ανέκδοτο!
06 Ιανουαρίου 2010 1:44 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
{ η πόλη του είναι διατεθειμένη να κατασκευάσει ειδικό μουσείο για να τα εκθέσει, το οποίο θα ονομάσει Μουσείο Πολιτισμών Αιγαίου, }αχ αυτοί οι "πολιτισμοί του Αιγαίου", η "Μακεδονία του Αιγαίου",η "Θράκη του Αιγαίου"!ΟΛΟΝΩΝ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ!!!βρε δήμαρχε της Σμύρνης,μήπως θέλεις να σας ενσωματώσουμε στην Ελλάδα; Εξάλλου εσείς στο Ιζμίρ περηφανεύεστε πως δεν είστε σαν τους άλλους Τούρκους,πως είστε της Ευρώπης τέλος πάντων.Για ξανασκέψου το.
06 Ιανουαρίου 2010 2:03 μ.μ.
Ανάρτηση Σχολίου Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/01/blog-post_7670.html#ixzz0bpxkgYMt