Ο αντισημιτισμός είναι βδελυρή και κολάσιμη> πράξη' ο ανθελληνισμός; του Σάββα Καλεντερίδη>>>>>> Inbox> X>>>>>>> Reply>> > Capt. Evangelos Rigos to HELLENIC-PROFE.> show details 7:15 AM (14 hours ago)>> For the posting> Evangelos Rigos> The Administrator>> του Σάββα Καλεντερίδη> INFOGNOMON>>> Πριν λίγες εβδομάδες γίναμε μάρτυρες του διπλού εμπρησμού της συναγωγής των> Χανίων. Αμέσως μετά το δεύτερο εμπρησμό, ανθελληνικά κέντρα από την Ελλάδα> και το εξωτερικό έριξαν δηλητήριο εναντίον της Ελλάδας και του Ελληνισμού,> πράξεις που κόστισαν στη διεθνή εικόνα της χώρας, σε μια εξαιρετικά δύσκολη> περίοδο, όσον αφορά την διαχείριση του δυσβάστακτου εξωτερικού μας χρέους.> Ανάμεσα σε αυτούς που έχυσαν ανθελληνικό δηλητήριο ήταν όργανα και> νεροκουβαλητές του ελληνικού εβραϊσμού, φορείς του διεθνούς εβραϊσμού, και> φυσικά το αμερικανικό υπουργείο εξωτερικών.> Λίγες μέρες μετά αποδείχτηκε ότι πίσω από το έγκλημα του διπλού εμπρησμού> κρύβονται ένας Έλληνας με διασυνδέσεις που οδηγούν σε εξω-ελληνικούς> κύκλους, δυο αμερικανοί και δυο άγγλοι πολίτες.> Λεπτομέρειες για το εγχείρημα του εμπρησμού δεν μάθαμε και δεν μπορεί> κανείς να πει με σιγουριά αν πίσω από την προβοκατόρικη αυτή ενέργεια> κρύβονται κρατικές υπηρεσίες των ΗΠΑ ή της Μεγάλης Βρετανίας. Ανεξάρτητα> πάντως με το αν η προβοκατόρικη ενέργεια είναι προϊόν μυστικών υπηρεσιών των> ΗΠΑ και της Βρετανίας, το σίγουρο είναι ότι η ενέργεια αυτή δεν μπορεί να> χρεωθεί στην ελληνική κοινωνία, το ελληνικό κράτος, την Ελλάδα και τον> Ελληνισμό γενικά, όπως την χρέωσαν όλοι όσοι συντονισμένα και με μίσος> έχυσαν το δηλητήριο εναντίον του Ελληνισμού, εκφράζοντας απίστευτο> ανθελληνισμό εναντίον ενός λαού και μιας έννοιας (Ελληνισμός), με τρόπο που,> κατά την άποψή μας, δεν δικαιολογείται με βάση λογικά κριτήρια.> Μετά την αποκάλυψη των δραστών, θα περίμενε κανείς μια δημόσια συγνώμη από> όλους όσους έχυσαν το δηλητήριό τους εναντίον της Ελλάδας και του> Ελληνισμού, δηλαδή να ζητήσουν συγνώμη και να δηλώσουν ότι όσα είπαν> εναντίον της Ελλάδας και του ελληνικού λαού ισχύουν για τις ΗΠΑ και τη> Μεγάλη Βρετανία και για τους Άμερικανούς και τους Άγγλους, αφού αυτοί ήσαν> οι αυτουργοί του εμπρησμού.> Επίσης, θα περίμενε κανείς από τον εκπρόσωπο του αμερικανικού υπουργείου> εξωτερικών, να διαβάσει την ίδια δήλωση που έκανε για το θέμα, μόνο που αντί> για την Ελλάδα έπρεπε να κατηγορήσει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο τις ΗΠΑ και> την Βρετανία.> Θεωρούμε δε ότι επειδή το θέμα έλαβε διεθνείς διαστάσεις, αυτό θα έπρεπε να> το απαιτήσει με διάβημα και με δημόσια πολιτική δήλωση το ελληνικό υπουργείο> εξωτερικών.> Δε γνωρίζουμε τί από όλα τα παραπάνω έγινε, αλλά θέτουμε ένα απλό ερώτημα:>> Ο αντισημιτισμός είναι μια βδελυρή και κολάσιμη ενέργεια. Ο ανθελληνισμός> δεν είναι το ίδιο;>> *Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως, αναδημοσιεύουμε άρθρο του κ. Σταυρουλάκη, ενός εκ> των πρωταγωνιστών στις δηλώσεις που ακολούθησαν των εμπρησμών της συναγωγής> των Χανίων που ο ίδιος διευθύνει.**> Αν βρίσκετε ομοιότητες στα επιχειρήματά του, με τις 'επιστημονικές' θέσεις> της Δραγώνα, της Ρεπούση και του καραβανιού των εθνομηδενιστών, μπορείτε να> βγάλετε τα συμπεράσματά σας.> Εμείς αυτό που έχουμε να πούμε, είναι απλά ο Θεός να φυλάει την Ελλάδα!*>>
*LETTERS TO THE EDITOR; Lord Elgin, the Parthenon and Greece*>
Published: June 23, 2009> Regarding the op-ed articles ''A home for the Marbles,'' by Christopher> Hitchens, and ''Majestic in exile,'' by Nikos Konstandaras, (Views, June> 19):
The Parthenon remained intact until the 6th century, at which point the> inner columns and roof were removed in order to make way for a Christian> church. When the Ottomans took over in 1456, the building became a mosque.> When the Ottomans were at war with the Venice, the Parthenon was used as to> store munitions, and, in 1687, it was hit by a Venetian shell and blown up.> By the time Lord Elgin arrived in 1801, the marble fragments were being> used for building materials by the locals. The Ottomans allowed him to take> casts and remove sculptures as well as tear down buildings where necessary> The Parthenon was restored to artistic and historical importance thanks to> the splendid drawings of Western artists.> I don't care who has the Elgin Marbles, but I do care that Lord Elgin is> slandered as a robber and vandal. Had he not saved the marbles, they would> most probably no longer exist. Christine Fremantle, London> ''Greece,'' even in antiquity, refers to a geographical area in which Greek> was spoken, a common culture evolved and a shared religious pantheon> existed, but it was never a unified state nor even a country. It was a> complex and highly competitive collection of little states such as Athens,> Sparta, Thebes etc.> The modern Greek state (founded in the early 19th century) may see itself> as the protector of the legacy of ancient Greece, and given the character of> any form of nationalism, this makes a certain amount of sense.> In the British Museum, the Elgin Marbles take a position among the great> achievements of art and architecture of humanity -- be they Egyptian,> Babylonian, etc. In a global age, museums such as the British Museum or the> Metropolitan Musem in New York or the Louvre have a certain parallel to the> great Alexandrian library that drew to itself the tangled threads of antique> civilizations during the early period of Hellenistic ''globlization.''> It would indeed be a pity to see the great Elgin Marbles reduced to being> simply artifacts put on the shelf of Greek nationalism or a platform for> political self furtherance or debased as part of tourist development> program, which is really what all of this is about.>> Nicholas P. Stavroulakis, Hania, Crete.