Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Προσέξτε τις απάτες που γίνονται μέσω αγνώστων mail: τα δήθεν "WINNING NOTIFICATION"

Συλλόγος ΜΙΣΤΙΩΤΩΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ
"Ο Άγιος Βασίλειος"
Τ ο μ έ α ς Π ο λ ι τ ι σ μ ο ύ



Αγαπητοί φίλοι,

κάποιοι έλαβαν περίεργα μηνύματα "WINNING NOTIFICATION"
και μας ρωτήσατε κι εμάς τι να κάνετε.

Λοιπόν, επειδή:

1) έλαβα κι εγώ παλαιότερα μηνύματα ότι είμαι "υπερτυχερή...και κερδίζω μεγάλα ποσά..."

2) δεν μπορεί να είμαστε όλοι "υπερτυχεροί" σε μια πόλη, δεν νομίζετε;

3) έστειλα ερώτημα στην Ειδική Αστυνομία "contact@safeline.gr" στην οποία μπορείτε να απευθύνεστε κι εσείς (κυρίως για προβλήματα περιεχομένου στο Διαδίκτυο). Ομως όπως βλέπετε δεν μου απάντησαν ακόμη...

4) νομίζω ότι είναι μηνύματα που προσπαθούν να αλιεύσουν στοιχεία. Μην απαντάτε, απλώς σβύστε τα. Όσο πιο παλιός είναι ο λογαριασμός μας στο internet, τόσο πιο πολλά τέτοια μηνύματα λαμβάνουμε.

5) όποιος γνωρίζει κάτι διαφορετικό ας μας πληροφορήσει.




6) πάντως σίγουρα, τελικά διαπιστώνουμε πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι μια ηλεκτρονική κοινωνία μεταξύ μελών και συμπατριωτών...είμαστε "υπερτυχεροί" από την άποψη αυτή !






Από: Μαρία Παπαδοπούλου <dm.papadopoulou@yahoo.gr>
Θέμα: Fw: WINNING NOTIFICATION
Προς: contact@safeline.gr
Ημερομηνία: Κυριακή, 7 Ιούνιος 2009, 8:39
Παρακαλώ τι είναι αυτά τα μηνύματα
είναι ασφαλή ή είναι απάτη?




--- Στις Κυρ., 07/06/09, ο/η British Online Promo <life4@singnet.com.sg> έγραψε:
Από: British Online Promo <life4@singnet.com.sg>
Θέμα: WINNING NOTIFICATION
Προς: info@bnl.org
Ημερομηνία: Κυριακή, 7 Ιούνιος 2009, 7:27
WINNING NOTIFICATION:

Agent Name:Mr. Richard Carpenter
Tel:+44-7035-9129-03
Email:(richard.carpenter001@msn.com)

This is to inform you that you have been
selected for a cash prize of 1,200,000
(British Pounds) held on the 30th of May
2009 in London (United Kingdom).Theselection
process was carried
out through random selection in Our
computerized email selection system (ESS)
London Uk. Fill the below:

1.Full Name
2.Full Address
3.Marital Status
4.Occupation
5.Age
6.Sex
7.Nationality
8.Country Of Residence
9.Telephone Number






7) Για μια παρόμοια περίπτωση, μας ειδοποίησε
συνεργάτης καθηγητής
Προσοχη. Πολύ Έξυπνη Απάτη με τις Πιστωτικές Κάρτες.
Από MARFIN BANK:
προσέξτε όσο μπορείτε περισσότερο γιατί έχουν ξεφύγει οι απατεώνες ....
Μονάδα Διαπραγμάτευσης Προμηθειών Negotiations Procurement Unit
Λεωφ. Μεσογείων 109-111 109-111, Messogion Avenue 115 10 ΑΘΗΝΑ GR 115 10 ATHENS

+30 2106975134
+30 2106975894
Καλημέρα σας,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για ένα νέο και συχνό «κρούσμα Εξωτερικής Απάτης κατόχων εξωτερικών καρτών», που λαμβάνει χώρα ευρέως σε όλη την Ευρώπη.
Σκοπός είναι να ενημερωθείτε και να ενημερώσετε και τους πελάτες μας. Στη συνέχεια θα δείτε πως δουλεύει.

Πώς δουλεύει
Κάποιος σας τηλεφωνεί και ισχυρίζεται ότι εργάζεται στο τμήμα Ασφάλειας της Visa / MasterCard.
Αυτό το άτομο έχει ήδη τα στοιχεία σας, όνομα, δ/νση, και ένα μέρος των αριθμών και πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας.
Σας ενημερώνει ότι επισημάνθηκε μία αδικαιολόγητη αγορά με την κάρτα σας και σας τηλεφωνεί για να επιβεβαιώσει ότι η αγορά πραγματοποιήθηκε από εσάς. Σας ρωτάει λοιπόν αν πραγματοποιήσατε αγορά ύψους «χ» ποσού στο «ψ» κατάστημα με την κάρτα σας που έχει εκδοθεί από την τάδε τράπεζα.
Η απάντησή σας είναι αρνητική, οπότε σας ενημερώνει ότι πρέπει να επαληθεύσει ότι είστε κάτοχος της κάρτας και ότι χρειάζεται τα 3 νούμερα της κάρτας που χρησιμοποιείτε, για παράδειγμα, για αγορές μέσω Internet και βρίσκονται στο πίσω μέρος της κάρτας.
Κατόπιν, σας επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία που δώσατε είναι σωστά και ισχυρίζεται ότι ήθελε να βεβαιώσει ότι η κάρτα δεν έχει κλαπεί ή χαθεί.
Ο στόχος αυτής της απάτης είναι η λήψη των 3 ψηφίων που βρίσκονται στο πίσω μέρος της κάρτας σας (cryptogram).
Εφιστούμε την προσοχή σας για να προστατέψετε εσάς τους ίδιους και τους πελάτες μας.






8) Για μια παρόμοια περίπτωση, μας ειδοποίησε
το μέλος μας ΔρΧαρά Παπαδοπούλου :

Katia Vekiou
Relationship Manager
National Bank, Private Banking Division, 13 Amerikis str., 106 72 Athens ,Tel:+30 210 3664147, Fax:+30 210 3664191, Mob:+30 6943 290566
'Αν ποτέ κάποιος κλέφτης σας αναγκάσει να κάνετε ανάληψη απ ένα ATM μηχάνημα, μπορείτε να ειδοποιήσετε την αστυνομία εισάγοντας τον αριθμ PIN αντίστροφα.
Για παράδειγμα αν ο αριθμς pin είναι 1234 θα πρέπει να εισάγετε 4321.
Το ΑΤΜ αναγνωρίζει τι ο αριθμς PIN είναι αντίστροφος απ την κάρτα που τοποθετήσατε στο μηχάνημα. Το μηχάνημα θα σας δσει τα χρήματα που ζητήσατε, αλλά εν αγνοία του ληστή, ειδοποιείτε η αστυνομία.

Αυτή η πληροφορία πρσφατα αναμεταδθηκε στην τηλεραση και αποδείχθηκε πως χρησιμοποιείται σπάνια γιατί ο κσμος δεν γνωρίζει την παρξη αυτής της λειτουργίας..
ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ !!!!!!!

επιστολή Καθηγητή προς την ελληνική Βουλή

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ, ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Ο Θ Ε Τ Τ Α Λ Ο Σ

Αμμοχώστου & Λευκίππου
Δήμος Λαρισαίων
http://thettalos.co.c
org.thettalos@yahoo.gr

από επιστολή αξιότιμου Καθηγητή προς την ελληνική Βουλή,
το ερώτημα είναι:
"Πώς ανέχεστε να υπάρξει διοικητής στη Λάρισσα, από χώρα που επιβουλεύεται την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας και μας απειλεί και με casus belli ; "


Αξιότιμοι Κύριοι Βουλευτές,
Ως Έλληνας, ελπίζω ούτε για μερικούς από Σας ως << ελληναράς >>, του οποίου ο πατέρας κοι δύο θείοι πολέμησαν ως εθελοντές, στις μάχες του Δρίσκου, Γρεβενιτίου, Κιλκίς και Λαχανά, στους απελευθερωτικούς (όχι κατακτητικούς όπως ελάχιστοι από Σας ίσως τους θεωρούν) πολέμους το 1912 και 1913 και του οποίου οι δύο αυτοί θείοι χάθηκαν το 1922 στη προσπάθεια απελευθέρωσης της Ελληνικής Ιωνίας (είμαι βέβαιος ότι θα γνωρίζετε ότι η μεγάλη πλεοψηφία της Ιωνίας ήταν Έλληνες) και της διάσωσης των Ελλήνων κατοίκων της από τον συστηματικό σφαγιασμό από τους τούρκους (πχ 1915 σφαγές Φώκαιας), παρακαλώ επιτρέψτε μου το δικαίωμα να Σας ερωτήσω:

Πώς ανέχεστε να υπάρξει διοικητής στη Λάρισσα, από χώρα που επιβουλεύεται την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας και μας απειλεί και με casus belli ;
Υπάρχει μεγαλύτερο επιχείρημα για να αρνηθούμε το διορισμό του τούρκου διοικητή;;;
<< Ντραπήκαμε >> να το χρησιμοποιήσουμε;;
Ποία η αντίδρασή Σας;;;

Εκτός και αν πλέον, πράγμα αδιανόητο να το πιστέψει οποιοσδήποτε Έλληνας (έστω και αν κάτι παρόμοιο είπε η τέως πρόεδρος της Βουλής προσφωνώντας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας), κάτι αποδεχθήκαμε που δεν γνωρίζει ο ελληνικός λαός, και δώσαμε, παρακάμπτοντας τα οριζόμενα από το σύνταγμά μας, ό,τι ζητούν (σε πρώτη φάση) οι τούρκοι.
Τότε βέβαια δεν θα υπήρχε θέμα για το διορισμό του τούρκου διοικητή στη Λάρισσα, αφού η επιβουλή εναντίον της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας, γενομένη πράξη, θα έπαυε να υπάρχει.

Κάτι παρόμοιο αλήθεια δεν κάναμε και στην περίπτωση της Κύπρου, όπου φαίνεται ότι αποδεχθήκαμε την κατοχή από την τουρκία του 40% της Κύπρου;;; Ή δεν είναι έτσι;;; Μάλλον έτσι είναι αφού, σύμφωνα με τις επιταγές του ΕΛΙΑΜΕΠ των κκ. Βερένη, Κουλουμπή, κτλ., αφήνουμε την τουρκία να προχωρεί ανεμπόδιστα στην ΕΕ και σε 10 χρόνια (λέει το ΕΛΙΑΜΕΠ και αποδέχεστε όλοι χωρίς αντίδραση) όταν η τουρκία θα μπαίνει στην ΕΕ (αν ποτέ θα μπεί) θα κάνουμε (πάλιν λέει το ΕΛΙΑΜΕΠ και το αποδέχεστε) δημοψήφισμα για να την υποχρεώσουμε να γίνει καλό παιδί και να ελευθερώσει και την Κύπρο. Δεν θέλει μεγάλη εξυπνάδα για να αντιληφθούμε ότι μέχρι τότε (με τα εν εξελίξει συμβαίνοντα) δεν θα υπάρχει Ελληνική Κύπρος.
Το ότι το αποδέχεστε συνάγεται από έλλειψη οποιασδήποτε αντίδρασης Σας, διαχρονικά.
Σας ευχαριστώ
Με την εκτίμηση μου

ενημέρωση για το Πρόγραμμα απόσυρσης κλιματιστικών

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ, ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Ο Θ Ε Τ Τ Α Λ Ο Σ

Αμμοχώστου & Λευκίππου
Δήμος Λαρισαίων
http://thettalos.co.cc/
org.thettalos@yahoo.gr







Καλή επιτυχία
στα παιδιά που γράφουν εξετάσεις



Απόσυρση κλιματιστικών με επιδότηση 35% της αξίας


Ø Αφορά τις παλαιές συσκευές χαμηλής ενεργειακής κλάσης

Α. Γ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ

Από την ερχόμενη εβδομάδα και ως το τέλος του χρόνου θα διαρκέσει το πρόγραμμα απόσυρσης κλιματιστικών παλαιάς τεχνολογίας, όπως ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Ανάπτυξηςκ. Κ. Χατζηδάκης. Η επιδότηση θα φθάνει στο 35% της αξίας του κλιματιστικού με ανώτατη επιδότηση τα 500 ευρώ.

Η απόσυρση αφορά σε παλαιές συσκευές χαμηλής ενεργειακής κλάσης, οι οποίες θα αντικατασταθούν από κλιματιστικά τεχνολογίας inverter κλάσης Α ή Β. Το μέγεθος των κλιματιστικών που επιδοτούνται είναι από 9.000 ως 24.000 ΒΤU, ενώ ο καταναλωτής μπορεί να αλλάξει ακόμη και ενεργοβόρο κλιματιστικό που αγόρασε πρόσφατα, αποσύροντας ως δύο κλιματιστικά. Το πρόγραμμα καλύπτει μόνο κατοικίες και όχι επαγγελματικούς χώρους, σε όλη την Ελλάδα, χωρίς γεωγραφικό περιορισμό.

Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα αντικατάστασης έχουν όλοι οι καταναλωτές οι οποίοι έχουν σπίτι τους παλαιά συσκευή κλιματισμού εν λειτουργία (όχι σε αχρησία δηλαδή). Οι ξένοι υπήκοοι έχουν και αυτοί δικαίωμα αντικατάστασης των κλιματιστικών τους, αρκεί να διαθέτουν στη χώρα μας κατοικία στην οποία θα γίνει η αντικατάσταση του κλιματιστικού.

Η διαδικασία, θεωρητικά τουλάχιστον, εμφανίζεται απλή: ο καταναλωτής θα πηγαίνει στο κατάστημα έχοντας μαζί του την ταυτότητά του, τον σειριακό αριθμό της παλαιάς συσκευής και έναν λογαριασμό της ΔΕΗ. Στη συνέχεια θα επιλέγει το κλιματιστικό της αρεσκείας του, καταβάλλοντας μόνο τη δική του συμμετοχή.

Συνεπώς, εάν το κλιματιστικό που επιλέξει κοστίζει 1.000 ευρώ στο κατάστημα θα καταβάλει το 65% της αξίας του, δηλαδή τα 650 ευρώ, και θα γλιτώνει τα υπόλοιπα 350. Η επιδότηση υπολογίζεται στην τιμή μετρητοίς, άσχετα με τον τρόπο εξόφλησης που θα κανονίσει ο καταναλωτής, δηλαδή δεν επιδοτούνται ούτε οι τόκοι ούτε τα έξοδα αποξήλωσης και εγκατάστασης του νέου κλιματιστικού.

Αφού παραλάβει το νέο κλιματιστικό ο καταναλωτής θα συμπληρώνει και θα υπογράφει το Εντυπο Αγοράς Συσκευής (το οποίο θα μένει στο κατάστημα ώστε να πάρει ο καταστηματάρχης την επιδότηση) και θα συνεννοείται με τεχνικό του καταστήματος, ώστε ο τελευταίος να έρθει στο σπίτι του και να αποξηλώσει το παλαιό κλιματιστικό, που θα καταλήξει σε διαδικασία ανακύκλωσης με ευθύνη του καταστήματος.

Πάντως, ο καταναλωτής για να προστατευτεί από κερδοσκοπικές αυξήσεις της τελευταίας στιγμής που ουσιαστικά θα ακυρώσουν την έκπτωση επιδότησης θα πρέπει να ενημερωθεί για τις σημερινές τιμές κλιματιστικών. Η ενημέρωσή του μπορεί να γίνει από το υπουργείο Ανάπτυξης ή από την ιστοσελίδα www. allazoklima.gr στην οποία θα υπάρχει λίστα με τις ενδεικτικές τιμές των επιλέξιμων συσκευών κλιματισμού που θα επικαιροποιείται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου αντικατάστασης.

Τα καταστήματα θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα καθώς και τις επιλέξιμες συσκευές, ενώ η πληρωμή τους θα γίνεται από την εταιρεία Ανακύκλωση ΑΕ, που ανήκει στον Σύνδεσμο Καταστημάτων Ηλεκτρικών Ειδών, η οποία και θα συλλέγει όλες τις συσκευές που αποσύρθηκαν.

O προϋπολογισμός της δράσης είναι 15 εκατ. ευρώ, θα αποσυρθούν 60.000 κλιματιστικά, ενώ δεν αποκλείεται σε περίπτωση επιτυχίας του προγράμματος αυτό να επαναληφθεί. Από τις αποσύρσεις ο κ. Χατζηδάκης εκτίμησε ότι η ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας θα είναι της τάξεως των 20 γιγαβατοωρών και η εξοικονόμηση σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξεως των 20.000 τόνων, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρξει επέκταση του προγράμματος και στην απόσυρση ψυγείων.

Στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου επτά εκατομμύρια κλιματιστικά εκ των οποίων τα μισά στον οικιακό τομέα. Η ισχύς των κλιματιστικών ισοδυναμεί με την ισχύ που παράγει το ενεργειακό κέντρο της Μεγαλόπολης.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=271143&dt=02/06/2009





Δείτε αναλυτικά τι προβλέπει το πρόγραμμα απόσυρσης



Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Ποιοι είναι οι στόχοι του προγράμματος;

- Εξοικονόμηση ενέργειας συνολικά για τη χώρα και ατομικά για τον πολίτη με μείωση των ενεργειακών του δαπανών,

- Μείωση του φορτίου αιχμής και άρα αύξηση της ευστάθειας του δικτύου,

- Μείωση του κόστους ενέργειας κατάτις περιόδους αιχμής,

- Μείωση της εξάρτησης της χώρας από εισαγόμενα καύσιμα (ειδικά στα νησιά),

- Μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου,

- Απόσυρση χιλιάδων παλαιών μη φιλικών προς το περιβάλλον συσκευών κλιματισμού,

- Ευαισθητοποίηση και αλλαγή συμπεριφοράς των πολιτών για την αποδοτική χρήση της ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος,

- Ενημέρωση των πολιτών για τα οφέλη των νέων τεχνολογιών και επιβεβαίωση των πολλαπλών μελλοντικών ωφελειών μιας ελαφρώς μεγαλύτερης σημερινής δαπάνης,

- Δημιουργία μιας κρίσιμης μάζας ενημερωμένων πολιτών, οι οποίοι θα παρακινήσουν και άλλους να προβούν σε παρόμοιες ενέργειες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των σπιτιών τους,

Ποια είναι η Νομική Βάση του προγράμματος :

- Ο Κανονισμός 397/2009 της 6ης Μαΐου 2009 για την τροποποίηση του Κανονισμού 1080/2006 σε ότι αφορά την επιλεξιμότητα των επενδύσεων για την ενεργειακή απόδοση και τις ΑΠΕ στη στέγαση.

- Ο Ν. 2939/2001 «Συσκευασίες και εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων – Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων»

- Το Προεδρικό Διάταγμα 117/2004 «Μέτρα, όροι και πρόγραμμα για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων ειδών ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, σε συμμόρφωση με τις διατάξεις των Οδηγιών 2002/95 «σχετικά με τον περιορισμό της χρήσης ορισμένων επικίνδυνων ουσιών σε είδη ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού» και 2002/96 «σχετικά με τα απόβλητα ειδών ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού» του Συμβουλίου της 27ης Ιανουαρίου 2003»

- Η Υπουργική Απόφαση 105135/10.6.2004 «Έγκριση του Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

Το πρόγραμμα αφορά σε ολόκληρη τη χώρα ή κάποιες περιοχές αυτής;

Αφορά σε όλη την Ελλάδα.

Πόση είναι η επιδότηση;

Το ύψος της επιδότησης αντιστοιχεί στο 35% της λιανικής τιμής πώλησης της νέας συσκευής (απολύτως μετρητοίς), με ανώτατο όριο επιδότησης τα 500 Ευρώ.

Παράδειγμα 1

Έστω ότι το κλιματιστικό που επιλέγει να αγοράσει ο καταναλωτής στοιχίζει 900€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η επιδότηση αντιστοιχεί στο ποσό των 315€ (35% * 900€ = 315€). Επομένως, το ποσό που θα καταβάλλει ο καταναλωτής θα είναι 900€ - 315€ = 585€

Παράδειγμα 2

Έστω ότι το κλιματιστικό που επιλέγει να αγοράσει ο καταναλωτής στοιχίζει 1500€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Το 35% της τιμής αυτής αντιστοιχεί στο ποσό των 525€ (35% * 1500€ = 525€). Επειδή όμως το ποσό αυτό υπερβαίνει τα 500€ (δηλ. το ανώτατο όριο επιδότησης), η επιδότηση θα είναι 500€. Άρα το ποσό που θα καταβάλλει ο καταναλωτής θα είναι 1500€ - 500€ = 1000€.

Επιδοτούνται οι τόκοι;

Δεν επιδοτούνται τυχόν τόκοι που προκύπτουν από διακανονισμό. Η λιανική τιμή πώλησης της νέας συσκευής - αντιστοιχεί στην τιμή μετρητοίς.- Επίσης, στη λιανική τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται άλλα πιθανά κόστη (π.χ. κόστος εγκατάστασης/ απεγκατάστασης του κλιματιστικού). –

Ποιοι δικαιούνται την επιδότηση;

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι πολίτες/ καταναλωτές, οι οποίοι έχουν σε κατοικία τους παλαιά συσκευή κλιματισμού εν λειτουργία και θέλουν να την αντικαταστήσουν με άλλη, νέας τεχνολογίας, ενεργειακά αποδοτικότερη.

Οι ξένοι υπήκοοι δικαιούνται την επιδότηση;

Οι ξένοι υπήκοοι έχουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα/ υποχρεώσεις με τους Έλληνες, αρκεί να διαθέτουν στη χώρα μας κατοικία στην οποία θα γίνει η αντικατάσταση του κλιματιστικού.

Πόσες συσκευές μπορεί να αγοράσει ο κάθε καταναλωτής;

Ο κάθε καταναλωτής μπορεί να επιδοτηθεί και να αντικαταστήσει μέχρι και δυο (2) συσκευές.

Αν κάποιος δεν διαθέτει παλιό κλιματιστικό προς απόσυρση δικαιούται την επιδότηση;
Όχι. Το πρόγραμμα αφορά αποκλειστικά και μόνο αντικατάσταση παλαιάς συσκευής κλιματισμού με άλλη νέα ενεργειακά αποδοτικότερη (στόχος είναι η εξοικονόμηση ενέργειας).

Γιατί η δράση δεν αφορά επαγγελματικούς χώρους;

Η δράση βασίζεται στην πρόσφατη τροποποίηση του κανονισμού 1080/2006, βάσει του οποίου δίνεται η δυνατότητα και στην Ελλάδα, χρηματοδότησης δράσεων εξοικονόμησης ενέργειας αποκλειστικά στον οικιακό τομέα.

Ποια είναι η απαιτούμενη διαδικασία για να συμμετάσχει κάποιος στη δράση;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ο καταναλωτής έχοντας μαζί του τα δυο δικαιολογητικά που απαιτούνται, μπορεί να απευθύνεται στο κατάστημα πώλησης κλιματιστικών συσκευών της επιλογής του και αφού επιλέξει τη συσκευή κλιματισμού που τον ενδιαφέρει από αυτές που επιδοτούνται, να συμπληρώσει και να υπογράψει το «Έντυπο Αγοράς Συσκευής». Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι η Αστυνομική Ταυτότητα και ένα απλό φωτοαντίγραφο αυτής (ή το Διαβατήριο σε περίπτωση ξένης υπηκοότητας) και ένα αντίγραφο ενός πρόσφατου λογαριασμού της ΔΕΗ (της οικίας στην οποία θα αντικατασταθεί το κλιματιστικό).

Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για τον πολίτη ;

1. Αστυνομική Ταυτότητα και ένα απλό φωτοαντίγραφο αυτής ή Διαβατήριο σε περίπτωση ξένης υπηκοότητας. Στην ειδική περίπτωση απώλειας της Αστυνομικής Ταυτότητας, βεβαίωση απώλειας και προσκόμιση του διαβατηρίου.

2. Αντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού της ΔΕΗ της οικίας στην οποία θα γίνει η αντικατάσταση του κλιματιστικού, με τον οποίο θα πιστοποιείται ότι η δηλούμενη διεύθυνση αντιστοιχεί σε κατοικία και όχι σε επαγγελματικό χώρο.

Ποιες είναι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο κατάστημα

Το κατάστημα, πριν την πραγματοποίηση της πρώτης πώλησης, οφείλει να έχει εγγραφεί στο Πρόγραμμα, μέσω της ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής που έχει αναπτυχθεί και θα υποστηρίζει την όλη εφαρμογή της.

Οι ενέργειες οι οποίες απαιτούνται κατά τη στιγμή της πώλησης του κλιματιστικού είναι:

- Το κατάστημα ενημερώνει τον πολίτη για τις προϋποθέσεις/δυνατότητες επιχορήγησης καθώς και για τις επιλογές αγοράς νέου κλιματιστικού.

- Το κατάστημα αφού ελέγξει τα δικαιολογητικά, συμπληρώνει το «Έντυπο Αγοράς Συσκευής» στο οποίο θα αναφέρονται τα στοιχεία του πολίτη, τα στοιχεία του καταστήματος, τα χαρακτηριστικά του νέου κλιματιστικού, το κόστος αγοράς του καθώς και οι υποχρεώσεις συμμετοχής του πολίτη. Το «Έντυπο Αγοράς Συσκευής» συμπληρώνεται από το κατάστημα ηλεκτρονικά, μέσω της σχετικής διαδικτυακής εφαρμογής, και αφού εκτυπωθεί υπογράφεται από τον πολίτη και από το κατάστημα, του οποίου και φέρει τη σφραγίδα.

Εναλλακτικά, το «Έντυπο Αγοράς Συσκευής» (υποχρεωτικά η συγκεκριμένη φόρμα που υπάρχει στο πληροφοριακό) δύναται να συμπληρωθεί χειρόγραφα τη στιγμή της αγοράς και υπογράφεται από τον καταναλωτή και το κατάστημα, του οποίου και φέρει τη σφραγίδα. Σε αυτή την περίπτωση, το κατάστημα πρέπει να καταχωρήσει τα στοιχεία του «Εντύπου Αγοράς Συσκευής» στο πληροφοριακό σύστημα το αργότερο μέσα σε 24 ώρες.

- Με την ηλεκτρονική καταχώρηση των στοιχείων του «Εντύπου Αγοράς Συσκευής» παράγεται αυτόματα από το σύστημα και ένας μοναδικός Ψηφιακός Κωδικός Αγοράς ο οποίος - αναγράφεται σε όλα τα επόμενα παραστατικά που εκδίδει -το κατάστημα.

- Σε κάθε καταναλωτή, αντιστοιχούν μέχρι και δύο (2) ψηφιακοί Κωδικοί Αγοράς.

- Στη συνέχεια το κατάστημα εκδίδει το Δελτίο Παραγγελίας Καταστήματος και την Απόδειξη Είσπραξης.

- Με την αγορά κάθε νέας συσκευής, ο καταναλωτής, παραλαμβάνει το «Έντυπο Αγοράς Συσκευής» και τα ανωτέρω παραστατικά.

Πώς θα λάβει την επιδότηση ο πολίτης;

Ο πολίτης λαμβάνει την επιδότηση άμεσα στο κατάστημα και χωρίς καμία ταλαιπωρία. Συγκεκριμένα, κατά την αγορά της νέας συσκευής, καταβάλλει μόνο τη δική του συμμετοχή, δηλαδή αγοράζει το κλιματιστικό σε χαμηλότερη τιμή. Η επιδότηση υπολογίζεται στη λιανική τιμή πώλησης της συσκευής απολύτως μετρητοίς. - Μπορεί να πληρώσει με οποιονδήποτε τρόπο επιθυμεί, αλλά το ποσό της επιδότησης θα υπολογισθεί στην τιμή μετρητοίς.

Υπάρχουν περιορισμοί σχετικά με τα παλιά κλιματιστικά;

Δεν υπάρχει περιορισμός στην παλαιότητα και το είδος της συσκευής που πρόκειται να αντικατασταθεί, αρκεί να βρίσκεται εν λειτουργία τη στιγμή της απεγκατάστασής της και εγκατάστασης της νέας συσκευής.

Μπορεί ο πολίτης να αγοράσει οποιαδήποτε νέα συσκευή κλιματισμού;

Οι νέες συσκευές κλιματισμού πρέπει να είναι υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Έτσι οι συσκευές που μπορεί να αγοράσει ο καταναλωτής πρέπει να είναι: DC Inverter Ενεργειακής Κλάσης Α/Α για συσκευές μέχρι και 16000 BTU ή DC Inverter Ενεργειακής Κλάσης Α/Α, Α/Β, Β/Α, Β/Β, για συσκευές πάνω από 16000 BTU

Πώς διασφαλίζεται ο πολίτης από τυχόν αύξηση των τιμών των κλιματιστικών από τα καταστήματα;

Ο καταναλωτής θα μπορεί να ενημερώνεται από την ιστοσελίδα www.allazoklima.gr στην οποία θα υπάρχει λίστα με τις ενδεικτικές τιμές των επιλέξιμων συσκευών κλιματισμού.

Επιδοτείται το κόστος εγκατάστασης/ απεγκατάστασης του κλιματιστικού και τυχόν κόστη μεταφοράς;

Όχι, δεν επιδοτείται από το πρόγραμμα, αλλά πολλά καταστήματα ενδέχεται να παρέχουν τέτοιου είδους επιπλέον κίνητρα στους καταναλωτές.

Πού μπορούν να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα;

Στην ιστοσελίδα www.allazoklima.gr θα παρέχεται ενημέρωση των καταναλωτών (από την Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009) και των καταστημάτων από την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009)..

Παράλληλα δημιουργήθηκε υπηρεσία Αρωγής Χρηστών η οποία θα πληροφορεί τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές αλλά και τα καταστήματα (Help Desk).

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων θα υπάρχουν δύο υπηρεσίες, μία για τους καταναλωτές και μία για τα καταστήματα, μέσω των οποίων θα παρέχονται πληροφορίες. Οι υπηρεσίες αυτές θα είναι προσβάσιμες μέσω αστικής τηλεφωνικής κλήσης, από την τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης/ πληροφόρησης 801-11-15-300. Η γραμμή, όπως και η ιστοσελίδα θα λειτουργεί για τους καταναλωτές από την Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009 και για τα καταστήματα από την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009.

Από τη γραμμή αυτή θα δίνονται πληροφορίες και απαντήσεις σε τυχόν ερωτήσεις ενώ θα καταγράφονται και πιθανά παράπονα ή προτάσεις. Θα υπάρχει και η δυνατότητα οι παραπάνω υπηρεσίες να παρέχονται και ηλεκτρονικά μέσω του Διαδικτύου.

Επίσης, αναπτύχθηκε πληροφοριακό σύστημα με εφαρμογές για την υποστήριξη των καταστημάτων, της υπηρεσίας αρωγής χρηστών καθώς και των λοιπών εμπλεκόμενων φορέων. Οι χρήστες του πληροφοριακού συστήματος θα έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές που τους αφορούν μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος, η οποία θα αποτελεί το κεντρικό σημείο σύνδεσης και επαφής με τους εμπλεκόμενους στο πρόγραμμα.

Για την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων σχεδιάστηκε επίσης πληροφοριακό υλικό (λογότυπο, έντυπα, αφίσες, αυτοκόλλητα, κλπ.).

Ποια καταστήματα μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα;

Το πρόγραμμα είναι ανοικτό σε όλα τα καταστήματα πώλησης συσκευών κλιματισμού με ισότιμους όρους.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής των καταστημάτων είναι:

- Πρόσβαση του καταστήματος στο Διαδίκτυο, δεδομένου ότι η εφαρμογή του προγράμματος υποστηρίζεται από πληροφοριακό σύστημα,

- Εγγραφή του καταστήματος στο πληροφοριακό σύστημα.

- Αποδοχή των όρων συμμετοχής, προκειμένου να διευκολυνθεί η εφαρμογή και παρακολούθηση του προγράμματοςΗ αποδοχή γίνεται ηλεκτρονικά κατά την εγγραφή του καταστήματος.

Ένα κατάστημα, για να μπορέσει να συμμετάσχει στο πρόγραμμα, πρέπει να έχει κάποια συγκεκριμένη υποδομή όσον αφορά στο πληροφοριακό σύστημα;

Όχι, δεν απαιτείται η ύπαρξη κάποιας ειδικής εφαρμογής. Η μόνη προϋπόθεση είναι η δυνατότητα πρόσβασης του καταστήματος στο Διαδίκτυο. Τονίζεται ότι υπάρχει η δυνατότητα να μην διαθέτει το ίδιο το κατάστημα σύνδεση σε Διαδίκτυο, αλλά να μπορεί να εξυπηρετείται από κάπου αλλού (π.χ. από κάποιο Internet Point).

Ποια είναι τα παραστατικά που εκδίδει το κατάστημα;

Για κάθε συσκευή κλιματισμού που πωλείται στο πλαίσιο του προγράμματος, το κατάστημα, εκτός από το «Έντυπο Αγοράς Συσκευής», που συμπληρώνει κατά την αγορά του νέου κλιματιστικού, εκδίδει τα ακόλουθα παραστατικά:

- Ένα Δελτίο Παραγγελίας Καταστήματος, στο οποίο αναφέρονται κατ’ ελάχιστο:

- η λιανική τιμή πώλησης της συσκευής, απολύτως μετρητοίς. Σε περίπτωση δανείου, αναφέρεται η τιμή βάσης δανείου,

- το ποσό της επιδότησης (μέσω του προγράμματος),

- τα στοιχεία του καταναλωτή (υποχρεωτικά η πλήρης διεύθυνση εγκατάστασης),

- τα χαρακτηριστικά του κλιματιστικού που πουλήθηκε (υποχρεωτικά η τεχνολογία και τα BTU)

- ο Ψηφιακός Κωδικός Αγοράς.

Πιθανά επιπλέον κόστη (π.χ. κόστος εγκατάστασης/ απεγκατάστασης, κλπ) πρέπει να αναγράφονται διακριτά και να μην ενσωματώνονται στη λιανική τιμή πώλησης.
- Μια Απόδειξη Είσπραξης, όπου θα αναγράφεται μόνο το ποσό που καταβάλλει ο καταναλωτής καθώς και ο Ψηφιακός Κωδικός Αγοράς. Σε περίπτωση δανείου θα πρέπει να υπάρχουν τα παραστατικά του δανείου και η σχετική έγκριση αυτού.

- Μία Απόδειξη Λιανικής Πώλησης και ένα Δελτίο Αποστολής για την παράδοση της νέας συσκευής στον καταναλωτή (ενδέχεται να είναι και ενιαίο παραστατικό). Στα παραστατικά αυτά αναγράφεται υποχρεωτικά ο Ψηφιακός Κωδικός Αγοράς.

Στην Απόδειξη Λιανικής Πώλησης αναγράφονται κατ΄ ελάχιστον τα στοιχεία του Δελτίου Παραγγελίας Καταστήματος όπως αναφέρονται ανωτέρω. Τιμολόγια και αποδείξεις ταμειακής μηχανής δε γίνονται δεκτά. Τα καταστήματα που εκδίδουν αποδείξεις ταμειακής μηχανής, οφείλουν να χρησιμοποιούν θεωρημένες αποδείξεις λιανικής πώλησης για τις ανάγκες του προγράμματος.

Πως πραγματοποιείται η απόσυρση και η ανακύκλωση και πως ελέγχεται;

- Το κατάστημα αναθέτει σε συνεργαζόμενο εγκαταστάτη, την εργασία απεγκατάστασης του παλιού κλιματιστικού και εγκατάστασης του νέου στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο καταναλωτής. Εναλλακτικά ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί σε ανεξάρτητο εγκαταστάτη της επιλογής του.

- Το κατάστημα υποχρεούται να παραλάβει την παλαιά συσκευή κλιματισμού από την οικία του καταναλωτή με την έκδοση Αντίστροφου Δελτίου Αποστολής, στο οποίο πρέπει να αναγράφονται κατ΄ ελάχιστον ο Ψηφιακός Κωδικός Αγοράς καθώς και τα διαθέσιμα στοιχεία του παλαιού κλιματιστικού (κατασκευαστής/μάρκα ή/και BTU ή/και σειριακός αριθμός ή/και έτος κατασκευής). Τα στοιχεία του παλαιού κλιματιστικού θα καταχωρούνται από το κατάστημα στο πληροφοριακό σύστημα.

- Το κατάστημα προωθεί τα παλαιά κλιματιστικά προς ανακύκλωση στην ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ, που αποτελεί τον εγκεκριμένο φορέα για τη λειτουργία του Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης των Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) στην Ελλάδα.

- Το κατάστημα εκδίδει Δελτίο Αποστολής για τα παλαιά κλιματιστικά που προωθούνται κάθε φορά στην ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ. Σε αυτό αναγράφεται ρητά ο αριθμός των συσκευών που αποστέλλονται στο πλαίσιο του προγράμματος.

- Το κατάστημα καταχωρεί στο πληροφοριακό σύστημα τον αριθμό Δελτίου Αποστολής των παλαιών κλιματιστικών προς την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ. Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ εκδίδει «Βεβαίωση Παραλαβής» των αποσυρόμενων συσκευών (ανά αποστολή και κατάστημα).

Ποια είναι η διαδικασία συμμετοχής στο πρόγραμμα για τα καταστήματα;

Η εγγραφή των καταστημάτων στο πληροφοριακό σύστημα και η αποδοχή των όρων συμμετοχής στη δράση είναι υποχρεωτική και γίνεται με τη χρήση της «Φόρμας Συμμετοχής Καταστήματος». Η εγγραφή μπορεί να γίνει με την έναρξη του προγράμματος ή κατά τη στιγμή της πρώτης παραγγελίας.

Κατά την εγγραφή του, το κάθε κατάστημα καταχωρεί τα ακόλουθα στοιχεία: Επωνυμία, ΑΦΜ, ΔΟΥ, Υποκατάστημα, Πλήρη διεύθυνση (αν υπάρχει υποκατάστημα, συμπληρώνεται η διεύθυνση του υποκαταστήματος), Στοιχεία επικοινωνίας (αν υπάρχει υποκατάστημα, συμπληρώνονται τα στοιχεία του υποκαταστήματος) και Στοιχεία ηλεκτρονικού λογαριασμού του καταστήματος/ υποκαταστήματος (e-mail, username και password).

Με την ολοκλήρωση και αποδοχή της εγγραφής από το πληροφοριακό σύστημα, ενεργοποιείται η δυνατότητα πρόσβασής του στο σύστημα (username και password).

Μετά την εγγραφή του, το κατάστημα πρέπει να αποστείλει στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών, τη συμπληρωμένη «Φόρμα Συμμετοχής Καταστήματος» σε έντυπη μορφή, υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο και σφραγισμένη, το αργότερο μέσα σε τρεις (3) ημέρες.

Ποιους όρους πρέπει να αποδεχτεί το κατάστημα για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα;

- να μεριμνήσει για την εκπαίδευση του προσωπικού του που θα εμπλακεί στην εφαρμογή του προγράμματος-

- να φροντίσει να προμηθευτεί το ενημερωτικό υλικό, το οποίο και θα τοποθετήσει σε εμφανές σημείο του καταστήματος και να προμηθεύει τον καταναλωτή με το σχετικό αυτοκόλλητο για κάθε συσκευή κλιματισμού που αγοράζεται μέσω του προγράμματος-

- να αποστείλει στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών σε έντυπη μορφή υπογεγραμμένη, από το νόμιμο εκπρόσωπό του, και σφραγισμένη τη «Φόρμα Συμμετοχής Καταστήματος», το αργότερο μέσα σε τρεις (3) ημέρες, μετά την εγγραφή του

- να κάνει χρήση του λογότυπου του προγράμματος-

- να παραπέμπει στην επίσημη διαδικτυακή της πύλη και να αναφέρει τα ακριβή στοιχεία για το πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένης και της χρηματοδότησης από Ελλάδα και Ε.Ε., σε κάθε περίπτωση που προτίθεται να κάνει σχετική διαφήμιση-

- Επίσης, το κατάστημα, εφόσον προβαίνει σε δημοσιότητα στα ΜΜΕ, θα πρέπει να τηρεί τους παραπάνω όρους καθώς και να λαμβάνει προέγκριση από το Υπουργείο Ανάπτυξης (υπηρεσία : ΕΥΣΕΔ ΕΝ/Β).

- Σε κάθε περίπτωση, το κατάστημα θα πρέπει να τηρεί τις διατάξεις του Κανονισμού 1828/2006 περί ενημέρωσης και δημοσιότητας-

- να ελέγχει τα δικαιολογητικά του καταναλωτή, έτσι ώστε να πιστοποιείται η οικιακή χρήση του κλιματιστικού και η διεύθυνση απεγκατάστασης – εγκατάστασης

- να εισάγει στο πληροφοριακό σύστημα, για κάθε πώληση, το σύνολο των απαιτούμενων στοιχείων, όπως αυτά περιλαμβάνονται στο «Έντυπο Αγοράς Συσκευής», στο Αντίστροφο Δελτίο Αποστολής και στο Δελτίο Αποστολής προς ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ

- να καταχωρεί τα στοιχεία κάθε «Εντύπου Αγοράς Συσκευής» στο πληροφοριακό σύστημα το αργότερο μέσα σε 24 ώρες από την έκδοσή του-

- να μην εκδίδει τιμολόγια και αποδείξεις ταμειακής μηχανής για τα κλιματιστικά που πωλούνται στο πλαίσιο του προγράμματος-

- να εκδίδει ξεχωριστά παραστατικά για τις επιλέξιμες συσκευές του προγράμματος (να μην περιλαμβάνονται στοιχεία πιθανόν άλλων πωλήσεων του καταστήματος),-

- σε περίπτωση δανείου, θα πρέπει να υπάρχει σχετική έγκρισή του, πριν από τη συμπλήρωση του «Εντύπου Αγοράς Συσκευής». Η έκδοση του Εντύπου πριν την έγκριση του δανείου γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του καταστήματος,

- σε περίπτωση κατάσχεσης του κλιματιστικού, το κατάστημα να επιστρέψει εντόκως στο Υπουργείο Ανάπτυξης το ποσό που έχει εισπράξει και αναλογεί στην επιχορήγηση του συγκεκριμένου κλιματιστικού,-

- να παραλάβει την παλαιά συσκευή από την οικία του καταναλωτή,-

- να εκδίδει Δελτίο Αποστολής προς την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ για τις αποσυρόμενες συσκευές του προγράμματος και μόνο για αυτές-

- να μεριμνήσει για την έκδοση και την ορθή συμπλήρωση όλων των παραστατικών (συμπεριλαμβανομένου και του «Εντύπου Αγοράς Συσκευής») που εκδίδονται με ευθύνη του καταστήματος-

- να εξασφαλίζει τη συγκέντρωση των δικαιολογητικών, τα οποία απαιτούνται για την καταβολή της επιχορήγησης-

- να εξασφαλίσει ότι, για κάθε πώληση, το Δελτίο Παραγγελίας Καταστήματος θα έχει την ίδια ημερομηνία έκδοσης με αυτήν της υπογραφής του «Εντύπου Αγοράς Συσκευής».

Αυτό θα αποτελέσει σημείο ελέγχου κατά τη διάρκεια του προγράμματος από τον αρμόδιο φορέα/ όργανο,

- να δεχθεί να υπαχθεί σε πιθανό έλεγχο από αρμόδιες ελεγκτικές αρχές ή φορείς ή όργανα ελέγχου.

Η μη τήρηση των παραπάνω όρων από το κατάστημα αποτελεί λόγο μη πληρωμής του καταστήματος και πιθανό αποκλεισμό του από το πρόγραμμα. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια ελέγχου διαπιστωθεί η μη τήρηση των παραπάνω όρων θα επιβάλλονται οι ανάλογες κυρώσεις.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των καταναλωτών

Ο καταναλωτής οφείλει να αποδεχτεί τους ακόλουθους όρους για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα:

- να προσκομίσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά,

- να βεβαιώσει ότι τα στοιχεία που έχει αναφέρει και έχουν καταγραφεί στο «Έντυπο Αγοράς Συσκευής» είναι αληθή,

- να έχει στην οικία του ένα παλαιό κλιματιστικό σε λειτουργία,

- να παραδώσει στην οικία του το παλιό κλιματιστικό σε εκπρόσωπο του καταστήματος από το οποίο αγοράστηκε η καινούρια συσκευή,

- να δηλώσει διεύθυνση οικίας στην οποία θα γίνει η απεγκατάσταση του παλιού κλιματιστικού και η εγκατάσταση του νέου,

- να μην προμηθευτεί πάνω από δύο (2) συσκευές,

- να επικολλήσει το σχετικό αυτοκόλλητο της δράσης στο κλιματιστικό που αγόρασε μέσω αυτής,

- να εξουσιοδοτήσει το κατάστημα να εισπράξει αντ’ αυτού το ποσό της επιχορήγησης από το Υπουργείο Ανάπτυξης,

- να δηλώσει ότι το κλιματιστικό που αγόρασε μέσω του προγράμματος θα το διατηρήσει σε οικία του και δε θα το μεταπωλήσει τουλάχιστον για 5 χρόνια από την ημερομηνία εγκατάστασής του,

- να μην αιτηθεί τροποποίηση ή ακύρωση αγοράς μέσω του προγράμματος πέραν των επτά (7) ημερών από τη συμπλήρωση του «Εντύπου Αγοράς Συσκευής»,

- να δεχθεί να υπαχθεί σε πιθανό προγραμματισμένο επιτόπιο έλεγχο από αρμόδιες ελεγκτικές αρχές ή φορείς, μετά από πρότερη συνεννόηση.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν τηρήσει έναν από τους παραπάνω όρους δεν μπορεί να συμμετάσχει στο πρόγραμμα και δεν δικαιούται επιδότησης. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια ελέγχου διαπιστωθεί η μη τήρηση των παραπάνω όρων θα επιβάλλονται οι ανάλογες κυρώσεις.

Ποια είναι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που πρέπει να συγκεντρώσει το κατάστημα για τα κλιματιστικά που πούλησε μέσω του προγράμματος;

Για κάθε πώληση κλιματιστικού:

- Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου του καταναλωτή (και σχετική βεβαίωση σε περίπτωση απώλειας ταυτότητας),

- Φωτοαντίγραφο του λογαριασμού της ΔΕΗ που έχει προσκομίσει ο καταναλωτής,

- Το συμπληρωμένο «Έντυπο Αγοράς Συσκευής», υπογεγραμμένο από τον καταναλωτή και σφραγισμένο από το κατάστημα,

- Φωτοαντίγραφο του Δελτίου Παραγγελίας Καταστήματος,

- Φωτοαντίγραφο της Απόδειξης Είσπραξης (ή συνόλου αυτών σε περίπτωση περισσοτέρων της μίας). Σε περίπτωση δανείου απαιτούνται τα σχετικά παραστατικά (έγκριση, σύμβαση, κλπ),

- Φωτοαντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης καθώς και του Δελτίου Αποστολής του νέου κλιματιστικού στην οικία του καταναλωτή,

- Φωτοαντίγραφο του Αντίστροφου Δελτίου Αποστολής για τη μεταφορά του παλιού κλιματιστικού από την οικία του καταναλωτή στο χώρο συλλογής των αποσυρόμενων συσκευών του καταστήματος.

Για το σύνολο των κλιματιστικών για τα οποία αιτείται πληρωμής:

- Συγκεντρωτική κατάσταση κλιματιστικών ανά κατάστημα/υποκατάστημα, για τα οποία ζητά να πληρωθεί στο πλαίσιο του προγράμματος. Το υπόδειγμα της συγκεντρωτικής κατάστασης που θα χρησιμοποιηθεί, θα διατίθεται από την πληροφοριακή υποδομή του προγράμματος.

- Δελτίο Αποστολής παλιών κλιματιστικών προς την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ. Σε αυτό αναγράφεται ρητά ο αριθμός των συσκευών που αποστέλλονται προς ανακύκλωση στο πλαίσιο του προγράμματος.

- «Βεβαίωση Παραλαβής» από την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕ όπου θα πρέπει να αναγράφεται ρητά ο αριθμός των συσκευών (ανά κατάστημα/υποκατάστημα) που έχουν περιέλθει στο σύστημα ανακύκλωσης.

Τα φωτοαντίγραφα των δικαιολογητικών θα πρέπει να φέρουν υπογραφή και σφραγίδα του καταστήματος. Το σύνολο των δικαιολογητικών αποστέλλεται από το κατάστημα στο φορέα πιστοποίησης, εις διπλούν. Η κατάθεσή τους μπορεί να γίνεται και ενδιάμεσα, πριν την ολοκλήρωση της δράσης.

Πώς και πότε θα γίνει η καταβολή της πληρωμής προς τα καταστήματα;

Η καταβολή της πληρωμής προς το κατάστημα θα γίνεται μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών ελέγχου του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της δράσης και εφόσον διαπιστωθεί η συμμόρφωση με τους όρους και τις διαδικασίες που αναφέρονται ανωτέρω. , - Οι καταβολές πληρωμών δύναται να είναι και τμηματικές, κατά τη διάρκεια εφαρμογής της δράσης.

Ποιος εκπροσωπεί το Υπουργείο Ανάπτυξης στην υλοποίηση αυτής της δράσης;
Η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Εφαρμογής Δράσεων ΥΠΑΝ στους τομείς ενέργειας, φυσικού πλούτου και μεταποίησης (ΕΥΣΕΔ ΕΝ/Β) ως Δικαιούχος της δράσης στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=92951

επιστολή στην ελληνική Βουλή

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ, ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Ο Θ Ε Τ Τ Α Λ Ο Σ

Αμμοχώστου & Λευκίππου
Δήμος Λαρισαίων
http://thettalos.co.c
org.thettalos@yahoo.gr


Ενημερωτικό Δελτίο για το Σκοπιανό (27/5/2009)
από επιστολή αξιότιμου φίλου μας στην ελληνική Βουλή
http://macedonia-online.blogspot.com/2009/05/2752009.html)


Αξιότιμα μέλη της Βουλής των Ελλήνων,τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρείται έντονη κινιτηκότητα για το Σκοπιανό. Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας, και το διαδίκτυο συνεισφέρει τα μέγιστα για τη διάδοση των ειδήσεων - τις περισσότερες φορές αυτό δρα θετικά καθώς προσφέρει πληθώρα πηγών και άρα διάδοση της αλήθειας μακριά από πάθη και συμφέροντα.Είναι πραγματικά συγκινητικό να βλέπουμε την παγκόσμια ακαδημαική κοινότητα να ενεργοποιείται και να αναζητά την αποκατάσταση της Ιστορικής Αλήθειας - με μια κίνηση που ΔΕΝ καλύφτηκε καθόλου από τα Ελληνικά παραδοσιακα ΜΜΕ παρά μόνο από τα πολυάριθμα Ιστολόγια - αποστέλλοντας μια επιστολή στον Πρόεδρο των ΗΠΑ (κοινοποιήση σε φορείς στην Ελλάδα και την ΕΕ) που υπογράφεται από 242 ακαδημαϊκούς (από όλο τον κόσμαο) (Η επιστολή, οι υπογραφές, συνοδευτικά έγγραφα, μετάφραση)- το αξιοσημείωτο είναι ότι είναι κίνηση Ιστορικών για την Ιστορία - φτάσαμε στο σημείο να έχουμε άλλους να υπερσπίζονται την Ελληνική Ιστορία! Από Ελληνικής πλευράς οι μοναχικοί αγώνες μερικών γνήσιων Ελλήνων δεν φτάνουν (εδώ, εδώ, εδώ)Τη ίδια στιγμή γερουσιαστές στις ΗΠΑ καταγγέλουν τις πρακτικές των Σκοπίων κατά της Ελλάδας (εδώ)! Οι Γάλλοι συνεχίζουν την έμπρακτη συμπαράσταση (εδώ) όπως και οι Ρουμάνοι (εδώ) - ακόμη και οι εκπρόσωποι του ΝΑΤΟ δείχνουν την ξεκάθαρη υποστήριξη στις Ελληνικές θέσεις (εδώ). Παράλληλα πληθαίνουν τα δημοσιεύματα για τα προβλήματα της γείτονος - εκτός από τα σημαντικά οικονομικά προβλήματα υπαρχουν πλέον και προβλήματα συνοχής. Να μη αναφερθώ και στις προσωπικές ελευθερίες και το δράμα του Βασίλι Γλιγκοροβιτς (εδώ, πλήθος δημοσιεύματα στο διαδίκτυο).Και ενώ όλοι οι απλοί πολίτες βλέπουμε τη χρυσή ευκαίρία για την αποκατάσταση της Ιστορίας και ευνοική (μετά από ένα άσχημο χειμώνα), για την Ελλάδα λύση παρατηρούμε όχι μόνο αδράνεια από τους επίσημους φορείς αλλά κινήσεις που προμηνύουν δυσάρεστες εξελίξεις! 3 Ιστολόγια, μαζί και του Ελληνικού Στρατού, αναφέρουν ότι ο κ. Μειμαράκης δήλωσε ότι δεχόμαστε ΔΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ - (εδώ, εδώ, εδώ) - ΑΛΛΑΞΕ Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ? ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ? ΓΙΑΤΙ?. Δεν είμαι ειδικός στην Εξωτερική πολιτική αλλά ξέρω ότι και στην πολιτική αρένα όπλα χρειάζοντα - δεν είναι ανάγκη να τα παράδιδουμε όπως φαίνεται (εδώ) - αν και πολλοί συμπολίτες μας υποπτεύονται δυσμενείς εξελίξεις (εδώ).Αξιότιμοι κ.κ της Βουλής των Ελλήνων,δεν θέλω να σας κουράσω με πληροφορίες για την Ιστορική Αλήθεια των Ελληνικών θέσεων, ούτε και με πληροφορίες για το ποιόν της γείτονος - πίστευω ότι είσατε πιο ενημερωμένοι από εμένα - και εδώ πηγάζει η απορία μου - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ? ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΑ? Δεν υπερσπιζόμαστε την Ελλάδα μόνο με τα όπλα - η πολιτική είναι πιο επικίνδυνο πεδίο μάχης τη σύγχρονη εποχη. Η απορία υπάρχει σε όλους του πολίτες - πως μια μικρή και αδύναμη χώρα πιέζει την Ελλάδα να κάνει υποχωρήσεις και να δεχτεί Ιστορικές αναλήθειες? Αν μας πιέσει μια πιο δυνατή χώρα τι θα κάνουμε - θα αλλάξουμε και εμείς Εθνικότητα για να μη δυσαρεστηθούνε κάποιοι? Αν υπάρχουν εξωθεν πιέσεις μιλήστε στο Λαό και ενωμένοι θα υπερασπιστούμε τα Εθνικά συμφέρονταΤο Σκοπιανό αποτελεί πρωταρχικό μέλημα για μεγάλη μερίδα των Ελλήνων - και είναι πολύ σημαντικό θέμα για όλους τους Έλληνες. Με τη βοήθεία του Διαδικτύου όλοι μας παρακολοθούμε τις εξελίξεις και ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ.Ειναι η μεγαλή σας ευκαρία να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και να χαραξετε το όνομα σας για πάντα στην Ιστορία - αν θα είναι με ΜΑΥΡΑ η με ΧΡΥΣΑ γράμματα απομένει να το αποφασίσετε ΕΣΕΙΣΜε τιμή,
Posted by Dimitris

ενδιαφέρον άρθρο: Πομάκοι - Η ιστορία μιας φυλής χωρίς πυξίδα

Συλλόγος ΜΙΣΤΙΩΤΩΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ

"Ο Άγιος Βασίλειος"

Τ ο μ έ α ς Π ο λ ι τ ι σ μ ο ύ



Πομάκοι - Η ιστορία μιας φυλής χωρίς πυξίδα

http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/06/blog-post_1635.html



Ανάρτηση Σχολίου : "Ο/Η Μαρία Παπαδοπούλου, μελετήτρια του ελληνικού πολιτισμού και εκπρόσωπος καππαδοκικών σωματείων, είπε:"


Πομάκοι, είστε αρχαιότατοι Ροδοπιείς!

Οι Σλάβοι και οι Μογγόλοι εμφανίστηκαν πολύ καθυστερημένα.
Επιπλέον, τα γενετικά πορίσματα δείχνουν ότι η γενετική σύσταση των Ελλήνων δέχτηκε, κατά τα επόμενα χρόνια, επουσιώδεις μόνον επιμειξίες με σλάβους, τούρκους κλπ.


Εσείς Πομάκοι, για αιώνες συγκατοικήσατε(τουλάχιστον) με τα γνωστά(τα γνωστά) αρχαία ελληνικά φύλα. Οποιαδήποτε έννοια κι αν απέκτησε ο όρος "Πομάκος" στους αιώνες που ακολούθησαν!

Υπάρχουν ομοιότητες και με τους Ακρίτες Καππαδόκες, και με άλλες πληθυσμιακές ομάδες που προτιμούσαν να ζουν σε κλειστές κοινωνίες.

Η απογύμνωση των ιδεολογημάτων της ξένης ιστοριογραφίας, όπως αυτό του "Ινδοευρωπαϊσμού", μας δείχνει σήμερα ότι, οι καθηγητές τους δεν έγραφαν την αλήθεια,και ίσως συνειδητά να εξυπηρετούσαν προσχεδιασμένες πολιτικές.
Πάντως, η μέχρι σήμερα σιωπή μας, βοήθησε σ'αυτές.


Στοιχεία μέσα στην Παράδοση, λέξεις της γλώσσας που έχουν αρχαία ελληνική ετυμολογία, πορίσματα της γενετικής επιστήμης κ.α. μας αφήνουν όλους άναυδους!
Καμιά θρησκεία και καμιά επικυραρχία εθνικής γλώσσας δεν μας μετέτρεψε σε πλαστή εθνότητα. Ακόμη και τα φύλα που δεν συμμετείχαν στην κυκλική κάθοδο των Ηρακλειδών, ακόμη κι όσοι δεν εξελληνίστηκαν από τους Βυζαντινούς.

Εσείς, εμείς, οι άλλοι, ακόμη κι εκείνοι που πιστεύουν ότι απλά "συγκατοίκησαν" με αρχαία ελληνικά φύλα και δεν αναμίχθηκαν με άλλους γηγενείς,
κανείς δεν διέφυγε, κατά την ελληνιστική περίοδο, από την επιδίωξη της διαπολιτιστικής ομογενοποίησης του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Και γνωρίζουμε με πόσους τρόπους έγινε αυτό!

Ευχαριστούμε για το άρθρο σας αυτό.

Επειδή βρίσκει πολλά στοιχεία που ενδιαφέρουν και τη δική μου έρευνα και το ενδιαφέρον του Σωματείου μας
παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας
dm.papadopoulou@yahoo.gr

Καιρός να πούμε όλοι ποιοί είμαστε!

The real face of Turkish occupation in Cyprus















ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ, ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Ο Θ Ε Τ Τ Α Λ Ο Σ

Αμμοχώστου & Λευκίππου
Δήμος Λαρισαίων
http://thettalos.co.cc/
org.thettalos@yahoo.gr



το παρόν διανέμεται και σε έκτακτους Αποδέκτες



Μας έστειλαν :



The real face of Turkish occupation in Cyprus
By Demetrios Rhompotis (NEO Magazine)
Telly Fiouris hardly cuts the figure of a lobbyist, but he certainly became one, albeit unwillingly, after witnessing firsthand the ugliness and barbarity of the 1974 invasion in Cyprus. And he was reminded of that while visiting his father’s grave a few years ago in the village of Karavas.

“Some relatives had gone before me and they saw that my father’s grave was open,” he says, lowering his eyes over a demitasse of Greek coffee. “I didn’t believe that …So, I went there myself and yes, I found the grave open and empty. I only found a bone, probably a part of the arm, anything else wasn’t there …I got sick from it, very depressed, but I managed to take some pictures and I couldn’t wait to come back to the US.”
Participating in the annual PSEKA (World Coordinating Committee for Justice in Cyprus, from its initial in Greek) conference, held May of every year in Washington DC, became for Mr. Fiouris an annual pilgrimage, a duty, which will not abandon until justice is done. With several photos in his hand, he will approach every senator or representative who comes by and show them the toll the Turkish invasion in Cyprus had not only on the living but also on the …dead!

“Other graves were in the same or worse condition. The church door was missing, the icons were gone and there were human remains in it, another thing that made me sick, people to have used a sacred place as a toilet!”
He is currently looking for ways to pass the material to Evangelical communities throughout the US. “I don’t know how to use computers and I have to depend on other people. It’s kind of hard for me, but I’m not gonna stop”.
Asked about the legislators’ reaction, Mr. Fiouris, a very humble but iron-willed man, who was born in Cyprus an American citizen, grew up in Jersey and now lives in Florida, “most of them were shocked and outraged,” he says. “Some asked me for copies of the photos and other information.” As in everything, there was an exception, though. “Only one, Congressman Robert Wexler (D-FL), the co-founder of the Turkish Caucus in Congress, when he looked at the pictures and I told him what were about, ‘So what,’ he answered! I replied to him that I am very sorry you are a representative of the American people. Coming from you this answer is not acceptable. He then ran away. (This reporter witnessed the exchange.) This year I’m going to find out whether Mr. Wexler had a change of mind. This is an election year and I hope that he’s not making it if he hasn’t changed his attitude. And I’ll work for that in Florida.”

To his credit, Congressman Wexler has asked the Turks to significantly reduce the number of 43,000 occupying forces on the north of the island that equal to one third of the area’s indigenous population!
Mr. Fiouris’ adventure in trying to visit his occupied village started long before crossing to the occupied areas was permitted. “I was trying for 28 years to go to my father’s (Joseph) grave, which is in Karavas, part of the occupied prefecture of Keryneia.” He did contact his area’s congressmen and senators but to no avail. Then, Senators Toricelli from New Jersey and Barbara Mikulski from Maryland gave him letters and instructed him to go to the American Embassy in Nicosia to see if they can help go across the division line.
“They turned their back on me. They told me they had no jurisdiction, to sign papers etc…They just pushed me away and they told me it was something that I had to do on my own.”

He did it four years ago, when some crossings opened. Last year, he decided to visit the house of his early youth, in which other people dwell since the invasion of 1974. “A Turkish fellow from Paphos is living now with his family in my house, which by the way, my mother had given to my sister after my father’s death. He offered to let me go upstairs to my room, where I used to sleep, but I didn’t take on the offer. Instead I went around and looked outside. He made me feel at home when I went there, and he believes that some day he will go back to his home too. He himself had problems with the ones who came from Turkey.”
Today the number of illegal settlers (over 160,000) that Turkey brought in exceeds the population of the Turkish speaking Cypriots, the majority of which was forced to seek a better fortune in England, the US and whatever other country they could go to, except Turkey. On top of that, more than 43,000 Turkish soldiers, heavily armed, are stationed in the occupied area, creating, according to the UN Secretary-General, “one of the most militarized regions of the world”.
The damage on Cypriot culture and monuments has been …monumental! Evidently, the effort to wipe out the religious and cultural heritage in the northern part of Cyprus, is systematically carried out and acts of vandalism as the case with Mr. Fiouris’ father grave indicate, are condoned if not tacitly encouraged.
Byzantine churches, monuments and antiquities were destroyed or looted and many items were smuggled abroad.
Sadly, the island's cultural heritage that reaches back to the 7th millennium B.C. and is part of the common heritage of mankind continues to this day to be systematically and deliberately destroyed in the occupied areas. According to information provided by the competent authorities of the Government of Cyprus, more than 500 Greek Orthodox churches and chapels and 17 monasteries located in towns and villages of the occupied area, have been pillaged, deliberately vandalized and in some cases, demolished.

Until today, the whereabouts of the ecclesiastical items of these churches, including more than 15,000 portable icons, remain unknown. It is estimated by the Cyprus police that since 1974 more than 60,000 ancient artifacts have been illegally transferred to different countries around the world. The most significant and priceless icons came in possession of auction houses and were illegally sold by art dealers abroad. Moreover, 77 churches have been converted into mosques, 28 are being used by the occupation forces as depots, dormitories or hospitals, 13 are used as stockyards or hay barns. In particular, the recent conversion of the church of Haghia Anastasia, in the occupied village of Lapithos (Kyrenia region), into a luxurious hotel and casino and the use of the Armenian Monastery of Sourp Magar (founded in the Medieval period) as a cafeteria, constitute concrete proof of the illicit purposes of the occupation authorities.
Faced with this sad reality, Telly Fiouris has no hatred in his heart and still believes that the two people can live together if left alone. “Only if the politicians stay out of it and let ordinary people solve their problem. Without the outsiders. While I was next to my father’s desecrated grave, a Turkish-Cypriot fellow who spoke Greek stopped by. He was born in the free area of Nicosia and he moved to the occupied sector when he was a child. He explained that all those terrible things happened when the Turkish colonizers were brought in after the invasion. He said most Turkish Cypriot did not agree with this kind of actions.”