Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ομιλία και εκδήλωση : ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

Αφιέρωμα στην ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΣΣΑ, ΜΙΣΤΙΩΤΙΣΣΑ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΣΣΑ σε εκδήλωση για την "Ημέρα Αφιερωμένη στην ΓΥΝΑΙΚΑ".
Κεντρικός ομιλητής η Πρόεδρος κ. Μαρία Παπαδοπούλου, Σάββατο 12 Μαρτίου 2011.
Ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, Σάββατο 19 Μαρτίου 2011, σελ.20. Περίληψη της ομιλίας θα δημοσιευθεί σε εφημερίδα προσεχώς, ενώ το βίντεο και οι φωτογραφίες της βραδιάς θα μεταδοθούν από τις υπεύθυνες του Συλλόγου κατά την εκδρομή που διοργανώνεται για τον ερχόμενο μήνα.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή μου Μαρία,

Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου για την Τιμή που μου επεφύλαξες και σου είμαι ευγνώμων.
Θα συνεχίσουμε να έχουμε την ευκαιρία να ανταλλάσσουμε απόψεις, ιδέες και ειδήσεις και πάντοτε θα σε ακούω με πολύ χαρά και προσοχή.
Η φιλία σου εκτός από Τιμή, μου δίδει ιδιαίτερη χαρά.

Σ' ευχαριστώ για όσα μου προσφέρεις.
Με αγάπη
Σταμάτης Καρακώστας

Ανώνυμος είπε...

Όποιος θέλει να υπερβεί τα εσκαμμένα πρέπει να είναι σε θέση και να απανρηθεί και αυτό που λέμε μέσον όρο. Το να βγει κανείς από ένα (φαύλο συνήθως) κύκλο προϋποθέτει την ανάλογη στροφορμή. Διαφορετικά η μέση οδός οδηγεί αναπόφευκτα, στην -αποδεκτή ίσως από τους πολλούς- χρυσή μετριότητα, αλλά σίγουρα όχι στην υπέρβαση.

Christina Savani

Ανώνυμος είπε...

Καλή 'μέρα, αγαπητή μας κι' εξοχότατη Μαριώ CLETr !

Μάλιστα, καί μέ θαυμαστικά !!!!!! Τά εύγε μας νά είναι από Τόν Πανάγαθον Κύριον μας .

Σ' ευχαριστώ διά τά καλά σου λόγια. Συνιστώ να επικοινωνήσεις μαζί τους για τις Προτάσεις για την αναμόρφωση της Ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στην ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ .

Σωθείης.
G.S.E.

Ανώνυμος είπε...

Εχει ωραίο χαμόγελο η Μαρία Παπαδοπούλου;

ΝΑΙ !!!
Becky Aggel

mariapapadopoulou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για την εκδήλωση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Βλάσης Δημοσίου

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο
Δεν έχω λόγια

Ανώνυμος είπε...

http://hassapis-peter.blogspot.com/2011/03/1821.html