Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Άρθρο σε αφιέρωμα για την Εθνική Επέτειο


Μαρία Παπαδοπούλου : Άρθρο για την ημέρα εθνικής εορτής 25ης Μαρτίου.
Δημοσίευση στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011, σελ.13.

31 σχόλια:

mariapapadopoulou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mariapapadopoulou είπε...

Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;

Άρθρο της Μαρίας Παπαδοπούλου με τίτλο "Οι Έλληνες της Μικράς Ασίας στην επανάσταση του 1821",

και η υπόλοιπη αρθρογραφία που φιλοξενήθηκε σε δισέλιδο αφιέρωμα για την Εθνική Επέτειο,

από την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, Παρασκευή 25η Μαρτίου 2011, σελ 12-13.


http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2011/03/blog-post_9500.html


Ενδεικτική βιβλιογραφία :
http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 12:47 μ.μ.

Συγχαρητήρια Μαρία, πολύ καλό!

Θωμάς Παπαδημητρίου
Δάσκαλος α'βάθμιας εκπαίδευσης

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 12:49 μ.μ.

Γειά σου Μαρία λεβέντισσα !!!


Μακρίνα και Δημήτρης
Καρακώστας

**Πώς είσαι; Την αγάπη μας. Να προσέχεις

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 1:41 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Σύντομα θα έχεις Νέα μου.

Ευάγγελος Βαρελίδης
ΠΑ.ΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 1:41 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Συγχαρητήρια κυρία Μαρία !!
Και το νέο Τμήμα Γυναικών που ιδρύσατε πέρασε πολύ καλά στην πρώτη του εκδρομή χθες. Θα θέλανε να είστε κι εσείς μαζί στην Παναγία Ολυμπιώτισσα.


Βλάσιος
Παραστάτης Χορευτικού
Συλλόγου Μιστιωτών Καππαδοκίας

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 1:42 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Μαράκι μου πολύ χαίρομαι, το διάβασα και μου άρεσε, είναι καταπληλτικό.
Σε αγαπώ πολύ. Φιλάκια !!
Εύα Κεφάλα
Εκπαιδευτικός

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 2:11 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Μαρία,
περνά κόσμος και με συγχαίρει! Δεν το είδα, φέρε μου την εφημερίδα αύριο περνώντας από εδώ.
Ήμουν καλεσμένη στην τηλεόραση, δεν κοιτάς.

Φιλιά

Έλλη Παπαδοπούλου
Πρόεδρος Συνδέσμου Βενζινοπωλών
και Ομοσπονδίας

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 2:43 μ.μ.

STAMATIS:

Μαρία μου Χαίρε !
Με εκτίμηση.

Σταμάτης Καρακώστας

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 2:52 μ.μ.
θέμα RE: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Αγαπητή Μαρία,

Ευχαριστώ για το εξαιρετικό θέμα που δύσκολα όμως διαβάζεται το κείμενο του. Αν υπάρχει σκέτο το κείμενο και μου αποσταλεί θα το διανείμω. ΕίναΙ χρέος μας προς τους Μικρασιάτες μας.

Με τους χαιρετισμούς μου

Ευριπίδης Μπίλλης

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 2:52 μ.μ.
θέμα Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;

ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ του ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤ
Από gmail.com



"Οι Έλληνες της Μικράς Ασίας στην επανάσταση του 1821",

αφιέρωμα για την Εθνική Επέτειο,
από την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, Παρασκευή 25η Μαρτίου 2011, σελ 12-13 :

http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2011/03/blog-post_9500.html

Ενδεικτική βιβλιογραφία :

http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 3:13 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;



Κυρία Παπαδοπούλου, συμφωνώ μαζί μας ότι ήταν πολύ καλό το αφιέρωμα της "Ε" - και το άρθρο σας εξαιρετικό!

Και για το μέλλον; Κρατήστε δυνάμεις!

Ας αισιοδοξήσουμε, μπορούμε να τα καταφέρουμε και πάλι, όπως τότε...

Μόνο να βλέπουμε, ως χώρα, την αλήθεια κατάματα και στα άσχημα να

διορθωνόμαστε...

Ερρωσθε!


Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος
Καθηγητής Θεολογίας

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 5:11 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;



Maria,

HEC www.greece.org has a project by the name 1821.

I can place your article there but I need it in word format.

Evangelos Rigos

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 6:56 μ.μ.

θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;



Oso eisai ellinida--forever !

Marios Evriviades




27 Μαρτίου 2011 7:42 μ.μ.

den xriazonte syxaritiria--yparxi autognosia

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 8:16 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;



Συγχαρητήρια για το άρθρο, Μαρία.
Αν βρεις μαρτυρίες γραμμένες κατά την περίοδο 1453-1900, σε παρακαλώ να μ'ενημερώσεις. Οι εθνομηδενισταί λένε
ότι δεν υπάρχουν μαρτυρίες.

Σωθείης
Δημήτρης Χατζηνικολάου
Dimitris Hatzinikolaou
Associate Professor
Department of Economics
University of Ioannina
HELLAS

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 8:30 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Αξιότιμη κ. Παπαδοπούλου,
σας ευχαριστώ που μου στείλατε το άρθρο σας. Είδα και μερικές άλλες αναρτήσεις.
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για τον αγώνα που κάνετε.
Θα μείνουμε σε επαφή, πιστεύω, γιατί διαπιστώνω αρκετά κοινά για "το κοινόν των Ελληνων".

Με εκτίμηση
Δαμιανός Βασιλειάδης

ΥΓ Με την ευκαιρία σας στέλνω και μια πρόσκληση για ένα άλλο εθνικό θέμα.

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου 2011 8:14 μ.μ.
εστάλη-από med.uth.gr


Συγχαρητήρια Μαρία, μου άρεσε πολύ καλό.

Ελευθέριος Λαβδάς
Ακτινολόγος
Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Λαρισαίων

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 1:17 π.μ.
θέμαRe: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Κα Παπαδοπούλου, χαίρετε και χρόνια πολλά. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Μπορούμε να έχουμε τα άρθρα σε ψηφιακή μορφή για μελλοντική δημοσίευση ;
Τράπεζα Ιδεών

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 8:59 π.μ.


Χαρά,

Παρακαλώ ανάρτηση στην www.freedomjustice.com.cy το συντομότερο, με στοιχεία:

27/3/2011 Μαρία Παπαδοπούλου: «Οι Έλληνες της Μικράς Ασίας στην επανάσταση του 1821" ... περισσότερα http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2011/03/blog-post_9500.html

Φωτογραφία κας Παπαδοπούλου από την Ιστοσελίδα της.

Ευχαριστώ,

Πάνος Ιωαννίδης

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 10:59 π.μ.
θέμα ΑΝΑΡΤΗΣΗ


Συγχαρητήρια Ελληνίδα
Ψηλά τα λάβαρα!

Χαρά

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 12:54 π.μ.
θέμαRe: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Η ΧΑΡΆ ΕΊΝΑΙ ΔΙΠΛΉ!
Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 12:54 π.μ.
θέμαRe: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Είσαι το κάτι άλλο...
Δυστυχώς μάλλον ο Όργουελ είχε δίκαιο με το έργο του 1984... Επιβολή νέας κατασκευασμένης ιστορίας, νέας γλώσσης κλπ. Ευτυχώς που μερικοί ρομαντικοί εξακολουθυμε και αντιστεκόμαστε με όπλο την αλήθεα της παράδοσης

Κώστας Nίγδελης.

Νομικός, συγγραφέας, διευθυντής Ιδρύματος Προσφυγικού Ελληνισμού
και Έλληνας Καππαδόκης

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 10:58 π.μ.
θέμαRE: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Ε


Χρόνια Πολλά Μαρία. Ο Σταυρός που γιορτάσαμε χτες ας γίνει πηγή δύναμης για όλους μας. Είδα τα άρθρα σου στην Ελευθερία. Μπράβο!! και ευχαριστούμε!!!

Μαρία Γκινούδη

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 10:41 π.μ.
θέμαRE: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;



Μαρία καλή σου ημέρα,

Έστω και αργά εύχομαι χρόνια πολλά και ελπίζω ότι η 25η Μαρτίου μία Εθνική αλλά και θρησκευτική εορτή να είναι σημείο αναφοράς για μια καλύτερη Ελλάδα. Η συμμετοχή του κόσμου στη συγκέντρωση στο Πεδίο του Άρεως ενάντια στη κάρτα του πολίτη και στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση μπορώ να πω ότι ήταν τεράστια, για εμένα ήταν πάνω από τις προσδοκίες μου, ο αγώνας μας καρποφόρησε και πιστεύω ότι δώσαμε ένα δυνατό μήνυμα στη πολιτεία.

Καλή συνέχεια Μαρία!!

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΙΛΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

gea ergas
28 Μαρτίου 2011 12:00 μ.μ.
θέμαRE: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;
Πολύ ωραίο το αρθρο σου Μαρία. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια...!!!

ΓΑΙΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 12:29 μ.μ.

Μαρία καλημέρα,

Έχουμε καιρό να τα πούμε, αν και παρακολουθώ τις δραστηριότητες σου και σε θαυμάζω.
Που βρίσκεσαι τώρα μετά τις αλλαγές στο Δήμο;
Σχετικά με την πληρωμή του έργου έχεις μάθει κάποιο νέο; Ξέρεις ποιος είναι τώρα ο υπεύθυνος στο "Πράσινο Ταμείο" και μήπως έχεις επικοινωνήσει μαζί του;
Θα δοκιμάσω να σε πάρω το απόγευμα στο τηλέφωνο

Πολλούς χαιρετισμούς
Μάνος Λαριντζάκης
SET POINT TECHNOLOGIES

Ανώνυμος είπε...

28 Μαρτίου 2011 10:01 μ.μ.
θέμα Re: Για πόσο καιρό ακόμη θα μας "επιτρέπεται" να αρθρογραφούμε για τις Εθνικές Επετείους;;


Le agradezco infinito
su comunicación
y le deseo mucho éxito a
su obra.

Un fuerte abrazo

Príncipe Juan Arcadio Láscaris Comneno

Ανώνυμος είπε...

31 Μαρτίου 2011 3:25 μ.μ.



Εξοχότατη Πρωτοαρχόντησα,
αγαπητή ανηψούλα Μαρία Παπαδοπούλου CLETr,

Ευχαριστώ για το εξαιρετικό θέμα που δύσκολα όμως διαβάζεται το κείμενο του. Είναι χρέος μας προς τους μαρτυρικούς Μικρασιάτες ομοεθνείς μας.

Μ᾽αγάπην κι᾽ ευχές μας.

Ελευθεριάδης, Θείος σου Γεώργιος Σἀββα, ΟΑΜ, GCSCG, CETr, JP. - ExarchOSETrAu;
Θεία σου Ευγενία, CLETr, CSH
Κοινότης Ελλήνων,
Αυστραλία

nnews είπε...

ΟΣΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΚΥΒΟΥΜΕ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ " ΑΦΟΥΓΡΑΖΟΜΑΣΤΕ" ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟ ΛΑΟΥ ΜΑΣ.ΟΙ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΟΜΩΣ?

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για το άρθρο.
Συμφωνώ απόλυτα με την κυρία Παπαδοπούλου

Βλάσης

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια για το άρθρο.
Συμφωνώ απόλυτα με την κυρία Παπαδοπούλου

Βλάσης