» Μα καλά κύριε X, ακόμη δεν ξέρατε τις θέσεις των Εκκλησιών; !! Και ρίχνετε τόσο μελάνι; Δηλαδή είπατε όλα αυτά που είπατε εν πλήρη αγνοία; Και τώρα; Τι περιμένετε, καμπάνες...
Α, κι αυτό το φαιδρό ότι "τὸ σωτήριο ἔτος 2010 καὶ τὴν ἀφεντιά μας γιὰ νὰ ἐμφανισθεῖ, ἀλλὰ ὑπῆρχε ἤδη τὸν καιρὸ ποὺ ἐγράφη ἡ Ἀποκάλυψις καὶ θὰ ὑπάρχει πάντοτε μέχρι τὴν συντέλεια τοῦ κόσμου. Εἶναι δὲ ὁ ἀντίχριστος ὁ πειρασμὸς νὰ σωθοῦμε, δῆθεν, χωρίς θυσία..." αυτό πόσο Ορθοδοξότατο είναι; Μα καλά δικά σας λόγια εισάγετε και νοθεύεται...Σαν τι θυσία κάνετε; Αυτό είναι το κατά δύναμην...;
» Για τον Επισκέπτη είπα ότι ενημέρωσε ανεύθυνα και ύστερα κωφεύει...αλλά με πρόλαβε, και ενημέρωσε πιό υπεύθυνα, α καλά...! Γιατί να πιστέψουμε εσάς άγνωστε Ανώνυμε...;
Τελικά ποιός ο σκοπός που μιλάτε όλοι τόσο και γιατί σπέρνετε διχόνοια; Φύγατε και απο το θέμα του άρθρου...Ντόμπρα κύριοι: Κάποιοι αστυνομικοί απολύθηκαν κι εσάς σας βολεύει να κρύβεστε πίσω απο το πρόσχημα ότι "κάνετε υπακοή" στην εκκλησία σας! Αδιαφορείται για τον συνάνθρωπο μεν, κι επιπλέον αποδεικνύετε ότι μόνοι σας το θέτετε ως θρησκευτικό το θέμα !! Ας απολαύσω τον εγωιμό σας στην συνέχεια...
Παραθέτω κι αλλο παράδειγμα απο συνομιλία στο ΑΝΤΙΒΑΡΟ, δέιχνει ότι οι χριστιανοί δνε έχουν μάθει να σκέφτονται και μάλιστα ενοχοποιούν κάθε δυνατότητα σκέψης, αντιφάσκουν (π.χ. Η Εκκλησία δεν πρεπει να ασχολειται με πολιτικά θέματα--> συνεπώς κι εμείς δεν θα ενδιαφερόμαστε με ό,τι δεν ενδιαφέρει την Εκκλησία!), τρομερό... και αλλα όμως τρομερά :
Submitted by Αλεξάνδρα Καλούδη on Wed, 03/11/2010 - 20:34. Το "απρεπώς" μερικές φορές είναι υποκειμενικό, ενώ δεν θα έπρεπε να είναι, και αυτό γιατί μερικές φορές χαρακτηρίζουμε απρεπές αυτό που μας ενοχλεί ή δεν μας συμφέρει. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο του Αντίβαρου και ακριβώς γιατί έχει αυτό το υψηλό επίπεδο μου αρέσει να συμμετέχω κι εγώ σε αυτές τις συνομιλίες. Δεν νομίζω όμως ότι το πρόβλημα είναι εάν κάποιος συνομιλεί ανώνυμα ή επώνυμα. Νομίζω ότι αυτό είναι λεπτομέρεια. Το σημαντικό είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι σε αυτόν εδώ τον διαδικτυακό τόπο εκφράζουν πολλοί άνθρωποι τις απόψεις τους και είναι φυσικό κάποιοι να τις εκφράζουν πιο έντομα και άλλοι λιγότερο έντονα. Κάποιοι μπορεί να συμμετέχουν για να καταστρέφουν τις συζητήσεις καθοδηγούμενοι από κόμματα. Γι' αυτό δεν μπορούμε να έχουμε τους ανθρώπους ανάπαυση, προσοχή. Να σας πω κάτι; Με τον τρόπο που αντιμετωπίζετε τους ανθρώπους σε αυτόν τον διαδικτυακό χώρο μου φέρνετε στο μυαλό έναν κακό δάσκαλο που δεν έχει έμπνευση και φαντασία και γι' αυτό προσπαθεί να τα αφαιρέσει και από τους μαθητές του. Έχω την αίσθηση ότι οι συζητήσεις δεν γίνονται μούσκεμα από το αν κάποιος σχολιάσει μία κατάσταση χωρίς να παρουσιάζει αποδείξεις γι' αυτό που λέει ή ακόμη και αν είναι λίγο πιο έντονος στις εκφράσεις του. Πολλές φορές δεν χρειάζονται αποδείξεις γιατί η πραγματικότητα μιλάει από μόνη της. Εξ άλλου το "μούσκεμα" που αναφέρετε μπορεί να είναι υποκειμενική σας άποψη. Νομίζω ότι περισσότερο κακό σε μία συζήτηση κάνει η τάση κάποιων ανθρώπων να θεωρούν το εαυτό τους ανώτερο από τους άλλους, είτε γιατί είναι πολυταξιδευμένοι, είτε γιατί έχουν περγαμηνές και τίτλους. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, και να μου επιτρέψετε να ξεδιπλώσω και πάλι τον φιλοσοφικό μου οίστρο, ότι τον Σωκράτη τον αποκαλούμε σοφό ενώ εκείνος είχε πει ότι δεν ήξερε τίποτα.
» reply Συγγνώμην, δηλαδή, ὁ καλὸς Submitted by Γεώργιος Ἰακ. Γ... on Thu, 04/11/2010 - 07:21. Συγγνώμην, δηλαδή, ὁ καλὸς δάσκαλος λέει στοὺς μαθητές του ὅτι ἔλυσαν σωστὰ ἕνα πρόβλημα γιὰ νὰ ἐπιβραβεύσει τὴν ἔμπνευση καὶ τὴν φαντασία τους, κι ἂς εἶναι ἡ λύση τους λάθος ; Ὑποτίθεται ὅτι ἡ συγκεκριμένη συζήτηση ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν ἀλλαγὴ πορείας τῆς χώρας μας. Ἔχουμε, λέτε, περιθώριο γιὰ φαντασία καὶ ἔμπνευση ; Νά φανταζόμαστε ὅτι ἡ χώρα εἶναι στὸ στόχαστρο σκοτεινῶν δυνάμεων (τριάντα τὸν ἀριθμό, μὴν τὸ ξεχνᾶτε) καὶ νὰ μὴν κινοῦμε τὰ χέρια μας γιὰ νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὴν λάκκο τὸν ὁποῖο, ἐμεῖς κυρίως, σκάψαμε γιὰ τὸν ἑαυτό μας ; Σὲ κάθε περίπτωση, ἂν δεχθοῦμε ὅτι εἶναι ἀποδεκτὰ στὴν συζήτηση ἀποκυήματα φαντασίας, τότε ἡ συζήτηση εἶναι καθαρό χάσιμο χρόνου. Διότι τὰ ἀποκυήματα φαντασίας εἶναι ἀπειράριθμα, ἐνῶ ἡ πραγματικότης μία.
» reply Αγαπητέ κύριε Γεώργιε Ιακ. Submitted by Αλεξάνδρα Καλούδη on Sun, 07/11/2010 - 16:01. Αγαπητέ κύριε Γεώργιε Ιακ. Γ..., εδώ δεν επιλύουμε προβλήματα. Απλώς συζητάμε. Σε μία συζήτηση, λοιπόν, το ένα φέρνει το άλλο. Γι' αυτό σας έγραψα ότι δεν μπαίνουν στεγανά. Είναι απλά μία συζήτηση. Γι' αυτόν τον λόγο δεν μπορούμε να ειρωνευόμαστε, να προσβάλλουμε, να κάνουμε επίδειξη ικανοτήτων και γνώσεων. Εάν δεν συμφωνούμε με αυτό που λέει ο συνομιλητής μας προσπαθούμε με επιχειρήματα να τον αντικρούσουμε. Ακόμη και άν ο συνομιλητής μας δεν έχει επιχειρήματα, εμείς που θέλουμε να επαναφέρουμε την συζήτηση στο δια ταύτα, παρουσιάζουμε τα δικά μας. Το επιχείρημα περί προβλημάτων δεν έχει καμμία σχέση εδώ. Βλέπετε που μπερδεύετε τα πράγματα; Εδώ ΔΕΝ γράφουμε εκθέσεις. Συζητάμε. Και στην συζήτηση ΔΕΝ διορθώνουμε τον συνομιλητής μας. Απλά παρουσιάζουμε τα επιχειρήματά μας ή την άποψή μας ακόμη και χωρίς επιχειρήματα.
4 σχόλια:
Μεταφέρω σχόλια απότο Ιστολόγιο ΑΝΤΙΒΑΡΟ:
»
Μα καλά κύριε X, ακόμη δεν ξέρατε τις θέσεις των Εκκλησιών; !! Και ρίχνετε τόσο μελάνι; Δηλαδή είπατε όλα αυτά που είπατε εν πλήρη αγνοία;
Και τώρα; Τι περιμένετε, καμπάνες...
Α, κι αυτό το φαιδρό ότι "τὸ σωτήριο ἔτος 2010 καὶ τὴν ἀφεντιά μας γιὰ νὰ ἐμφανισθεῖ, ἀλλὰ ὑπῆρχε ἤδη τὸν καιρὸ ποὺ ἐγράφη ἡ Ἀποκάλυψις καὶ θὰ ὑπάρχει πάντοτε μέχρι τὴν συντέλεια τοῦ κόσμου. Εἶναι δὲ ὁ ἀντίχριστος ὁ πειρασμὸς νὰ σωθοῦμε, δῆθεν, χωρίς θυσία..." αυτό πόσο Ορθοδοξότατο είναι;
Μα καλά δικά σας λόγια εισάγετε και νοθεύεται...Σαν τι θυσία κάνετε; Αυτό είναι το κατά δύναμην...;
»
Για τον Επισκέπτη είπα ότι ενημέρωσε ανεύθυνα και ύστερα κωφεύει...αλλά με πρόλαβε, και ενημέρωσε πιό υπεύθυνα, α καλά...! Γιατί να πιστέψουμε εσάς άγνωστε Ανώνυμε...;
Τελικά ποιός ο σκοπός που μιλάτε όλοι τόσο και γιατί σπέρνετε διχόνοια; Φύγατε και απο το θέμα του άρθρου...Ντόμπρα κύριοι: Κάποιοι αστυνομικοί απολύθηκαν κι εσάς σας βολεύει να κρύβεστε πίσω απο το πρόσχημα ότι "κάνετε υπακοή" στην εκκλησία σας! Αδιαφορείται για τον συνάνθρωπο μεν, κι επιπλέον αποδεικνύετε ότι μόνοι σας το θέτετε ως θρησκευτικό το θέμα !!
Ας απολαύσω τον εγωιμό σας στην συνέχεια...
http://www.antibaro.gr/node/2181#comments
Παραθέτω κι αλλο παράδειγμα απο συνομιλία στο ΑΝΤΙΒΑΡΟ, δέιχνει ότι οι χριστιανοί δνε έχουν μάθει να σκέφτονται και μάλιστα ενοχοποιούν κάθε δυνατότητα σκέψης, αντιφάσκουν (π.χ. Η Εκκλησία δεν πρεπει να ασχολειται με πολιτικά θέματα--> συνεπώς κι εμείς δεν θα ενδιαφερόμαστε με ό,τι δεν ενδιαφέρει την Εκκλησία!), τρομερό... και αλλα όμως τρομερά :
Submitted by Αλεξάνδρα Καλούδη on Wed, 03/11/2010 - 20:34.
Το "απρεπώς" μερικές φορές είναι υποκειμενικό, ενώ δεν θα έπρεπε να είναι, και αυτό γιατί μερικές φορές χαρακτηρίζουμε απρεπές αυτό που μας ενοχλεί ή δεν μας συμφέρει. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο του Αντίβαρου και ακριβώς γιατί έχει αυτό το υψηλό επίπεδο μου αρέσει να συμμετέχω κι εγώ σε αυτές τις συνομιλίες. Δεν νομίζω όμως ότι το πρόβλημα είναι εάν κάποιος συνομιλεί ανώνυμα ή επώνυμα. Νομίζω ότι αυτό είναι λεπτομέρεια. Το σημαντικό είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι σε αυτόν εδώ τον διαδικτυακό τόπο εκφράζουν πολλοί άνθρωποι τις απόψεις τους και είναι φυσικό κάποιοι να τις εκφράζουν πιο έντομα και άλλοι λιγότερο έντονα. Κάποιοι μπορεί να συμμετέχουν για να καταστρέφουν τις συζητήσεις καθοδηγούμενοι από κόμματα. Γι' αυτό δεν μπορούμε να έχουμε τους ανθρώπους ανάπαυση, προσοχή. Να σας πω κάτι; Με τον τρόπο που αντιμετωπίζετε τους ανθρώπους σε αυτόν τον διαδικτυακό χώρο μου φέρνετε στο μυαλό έναν κακό δάσκαλο που δεν έχει έμπνευση και φαντασία και γι' αυτό προσπαθεί να τα αφαιρέσει και από τους μαθητές του. Έχω την αίσθηση ότι οι συζητήσεις δεν γίνονται μούσκεμα από το αν κάποιος σχολιάσει μία κατάσταση χωρίς να παρουσιάζει αποδείξεις γι' αυτό που λέει ή ακόμη και αν είναι λίγο πιο έντονος στις εκφράσεις του. Πολλές φορές δεν χρειάζονται αποδείξεις γιατί η πραγματικότητα μιλάει από μόνη της. Εξ άλλου το "μούσκεμα" που αναφέρετε μπορεί να είναι υποκειμενική σας άποψη. Νομίζω ότι περισσότερο κακό σε μία συζήτηση κάνει η τάση κάποιων ανθρώπων να θεωρούν το εαυτό τους ανώτερο από τους άλλους, είτε γιατί είναι πολυταξιδευμένοι, είτε γιατί έχουν περγαμηνές και τίτλους. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, και να μου επιτρέψετε να ξεδιπλώσω και πάλι τον φιλοσοφικό μου οίστρο, ότι τον Σωκράτη τον αποκαλούμε σοφό ενώ εκείνος είχε πει ότι δεν ήξερε τίποτα.
»
reply
Συγγνώμην, δηλαδή, ὁ καλὸς
Submitted by Γεώργιος Ἰακ. Γ... on Thu, 04/11/2010 - 07:21.
Συγγνώμην, δηλαδή, ὁ καλὸς δάσκαλος λέει στοὺς μαθητές του ὅτι ἔλυσαν σωστὰ ἕνα πρόβλημα γιὰ νὰ ἐπιβραβεύσει τὴν ἔμπνευση καὶ τὴν φαντασία τους, κι ἂς εἶναι ἡ λύση τους λάθος ; Ὑποτίθεται ὅτι ἡ συγκεκριμένη συζήτηση ἔχει νὰ κάνει μὲ τὴν ἀλλαγὴ πορείας τῆς χώρας μας. Ἔχουμε, λέτε, περιθώριο γιὰ φαντασία καὶ ἔμπνευση ; Νά φανταζόμαστε ὅτι ἡ χώρα εἶναι στὸ στόχαστρο σκοτεινῶν δυνάμεων (τριάντα τὸν ἀριθμό, μὴν τὸ ξεχνᾶτε) καὶ νὰ μὴν κινοῦμε τὰ χέρια μας γιὰ νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὴν λάκκο τὸν ὁποῖο, ἐμεῖς κυρίως, σκάψαμε γιὰ τὸν ἑαυτό μας ;
Σὲ κάθε περίπτωση, ἂν δεχθοῦμε ὅτι εἶναι ἀποδεκτὰ στὴν συζήτηση ἀποκυήματα φαντασίας, τότε ἡ συζήτηση εἶναι καθαρό χάσιμο χρόνου. Διότι τὰ ἀποκυήματα φαντασίας εἶναι ἀπειράριθμα, ἐνῶ ἡ πραγματικότης μία.
»
reply
Αγαπητέ κύριε Γεώργιε Ιακ.
Submitted by Αλεξάνδρα Καλούδη on Sun, 07/11/2010 - 16:01.
Αγαπητέ κύριε Γεώργιε Ιακ. Γ..., εδώ δεν επιλύουμε προβλήματα. Απλώς συζητάμε. Σε μία συζήτηση, λοιπόν, το ένα φέρνει το άλλο. Γι' αυτό σας έγραψα ότι δεν μπαίνουν στεγανά. Είναι απλά μία συζήτηση. Γι' αυτόν τον λόγο δεν μπορούμε να ειρωνευόμαστε, να προσβάλλουμε, να κάνουμε επίδειξη ικανοτήτων και γνώσεων. Εάν δεν συμφωνούμε με αυτό που λέει ο συνομιλητής μας προσπαθούμε με επιχειρήματα να τον αντικρούσουμε. Ακόμη και άν ο συνομιλητής μας δεν έχει επιχειρήματα, εμείς που θέλουμε να επαναφέρουμε την συζήτηση στο δια ταύτα, παρουσιάζουμε τα δικά μας. Το επιχείρημα περί προβλημάτων δεν έχει καμμία σχέση εδώ. Βλέπετε που μπερδεύετε τα πράγματα; Εδώ ΔΕΝ γράφουμε εκθέσεις. Συζητάμε. Και στην συζήτηση ΔΕΝ διορθώνουμε τον συνομιλητής μας. Απλά παρουσιάζουμε τα επιχειρήματά μας ή την άποψή μας ακόμη και χωρίς επιχειρήματα.
http://antibaro.gr/node/2181#comments
Aνδρέας
Δημοσίευση σχολίου