Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Περί Διεθνούς Μασωνίας: Από την αλληλογραφία μου με αξιότιμο Έλληνα και Ορθόδοξο

Μαρία γειά σου...
Πήρα το μήνυμά σου με τη θεματολογία περί μασωνίας κλπ και σε ευχαριστώ αλλά...αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω μια κάποια διαφορετική προσέγγιση...και εξηγούμαι πάραυτα.
Αρχικά να σου δηλώσω πως δε ανήκω πουθενά, είμαι ελεύθερος από δεσμεύσεις, εκτός από την αλήθεια....
-Πιστεύω πως ο "κίνδυνος" της μασωνίας έχει υπερτονισθεί για πολλούς και διαφόρους λόγους... Επιπλέον το ζήτημα δεν είναι τόσο απλό. Να σου πω βασικά και νομίζω πως το ξέρεις, η Φιλική Εταιρεία ήταν τεκτονική Στοά και πως σε κάθε περίπτωση οι ενέργειές της, οι οποίες αποσκοπούσαν στην απελευθέρωση της Πατρίδος, περιβάλλονταν ακριβώς από τέτοιους όρκους, μηνύματα και βαθμούς...και γι' αυτό εξάλλου δεν διέρρευσε τίποτε.
-Επίσης υπάρχουν ιστορικές μαρτυρίες- αναφορές από τους πρωταγωνιστές της επανάστασης για τον θετικό ρόλο της μασωνίας... Μακρυγιάννη, Θ Κολοκοτρώνη κλπ.
-Ο ρόλος της μασωνίας στα διάφορα απελευθερωτικά κινήματα- επαναστάσεις είναι γνωστός και νομίζω ιστορικά θετικός. (1789 Γαλλία, 1917- Σοβιέτ, 1908- νεότουρκοι). Ιδιαίτερα για το τελευταίο ξεκίνησε από την στοά Φίλιππος. Τώρα το γεγονός πως η ηλιθιότητά μας δεν εκμεταλλεύθηκε τα γεγονότα δεν μας φταίει κανείς παρά μόνο το κεφάλι μας.
-Να σου υπενθυμίσω πως τεκτονικές στοές με επιφανέστατους Έλληνες υπήρχαν τόσο στην Κωνσταντινούπολη, όσο και στη Σμύρνη...γεγονός που το εκμεταλλεύθηκε το οθωμανικό- τουρκικό κατεστημένο στρέφοντας τις μάζες εναντίον των Ελλήνων πλουτοκρατών- μασώνων κλπ που ρουφούσαν το αίμα του λαού κλπ...εξάλλου αν διαβάσει κανείς τις εφημερίδες εποχής θα τα δει... Μην ξεχνας και κάτι ανάλογο το 1933 λίγο δυτικώτερα, κατά Γερμανία μεριά, με τους εβραιομασώνους να ρουφούν την ικμάδα του γερμανικού λαού...και τις μετέπειτα συνέπειες.
-Ίσως από τα γραφόμενά μου να διερωτηθείς τι ακριβώς συμβαίνει με το Κώστα...και γιατί τόσο καλά λόγια...και αν είναι έτσι γιατί δεν ενσωματώνεται μαζί τους...
Φιλαράκι να σου πω πως ψάχνω μόνο την αλήθεια και μόνο αυτή. Εξάλλου διαθέτω μια τεράστια γκάμα από τεκτονικά και αντιτεκτονικά περιοδικά, όλα στη διάθεσή σου αν το επιθυμείς. Το ότι λέω καλές κουβεντες δεν σημαίνει πως ασπάζομαι την ιδεολογία- κουλτούρα τους. Απλά δεν μου αρέσει η θεωρία του εξιλαστηρίου θύματος...πως εμείς πάντοτε ήμασταν στο κέντρο κάθε συνωμοσίας... και ένα σωρόι τέτοιες ανοησίες....
Νομίζω πως για όλα φταίει η νοοτροπία μας.
Καλή Ανάσταση
Κώστας.
Υ.Γ
Μην βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα καλή μου... και θα σου συνιστούσα να διαβάσεις - ξαναδιαβάσεις την "φάρμα των ζώων". Κάπου εκεί όλα τα κακά στο διαβα του χρόνου αποδίδονταν σε κάποιον γούρουνο που είχε δραπετεύσει... αλλά φευ ο αναγνώστης γνώριζε πως έχει σκοτωθεί... Βλέπεις ο εχθρός ανύπαρκτος ή υπαρκτός πάντα είναι οδηγός στις κινήσεις μας.
Είναι γνωστό πως είμαι ρακοσυλλέκτης και εξ αυτού του γεγονότος έχω αρκετά. Συμφωνώ για τα περί μυστικότητας αν και έτσι καλύπτουν τις όποιες αδυναμίες τους. Τώρα, να μην σου φανεί παράξενο αν σου πω πως μια πληθώρα ιεραρχών, αλλά ακόμα και Οικουμενικών Πατριαρχών ήταν τέκτονες, δυστυχώς...Μελέτιος Μεταξάκης, Αθηναγόρας, Ιάκωβος κ.α.
Υπάρχουν καταλυτικές μαρτυρίες μεταξύ των οποίων φωτογραφίες αλλά και δηλώσεις τους...όλα στη διάθεσή σου.
Όσο αφορά για την προσωπική μου θεώρηση, ε, άστα, βράστα. Ένας ασυμβίβαστος ρομαντικός είμαι αλλά τουλάχιστον πλούσιος σε φίλους...Να σου γνωρίσω επίσης πως δέχτηκα δελεαστικές- σοβαρές προτάσεις από υπέροχους ανθρώπους που με τίμησαν και με τιμούν ακόμα. Αρνήθηκα ακριβώς για τον λόγο που σου εξήγησα. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
Κώστας
Υ.Γ
Ειλικρινά μπορώ να σου στείλω ότι θέλεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια: