Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Περί Διεθνούς Μασωνίας: Από την αλληλογραφία μου με αξιότιμο Έλληνα και Ορθόδοξο κ.Kωνσταντίνο Νίγδελη

Μαρία σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ξεκινώ και πάλι λέγοντας πως δεν είμαι υπέρμαχος της μασωνίας, αλλά της αληθείας, εξάλλου δεν έχω καμία απολύτως σχέση με κανέναν και με τίποτε...
Τώρα στους ερωτώντες και τους αμφιβάλοντες:
αγαπητοί μου μπορείτε να μου εξηγήσετε τη σχετική απόφαση- γνωμάτευση των θεολογικών σχολών Α.Π.Θ. και Αθηνών του 1933, κοινή συνεδρία, κατά την οποία οι κεφαλές της θεολογικής γνώσης αποφάνθησαν πως δεν πρόκειται περί θρησκείας κλπ...ΚΑΙ η οποία επιμελώς δεν αναφέρεται. Αν αυτοί δεν ξέρουν, ε, τότε, άστα βράστα...
Και κάτι ακόμα: Είμαι συντηρητικός αλλά όταν σου κλέβουν δικαιώματα και σε θέλουν υποταγμένο, σου πωλούν θρησκεία, δημοκρατία, εθνικοφροσύνη κλπ λπ κλπ...
Βεβαίως και γνωρίζω αρκετά, ίσως περισσότερα απ' ότι φαντάζονται οι φιλοι και δικοί μου, συντακτες των εγγράφων αλλά...αλλά και πάλι να σου πω πως δεν με κόβει για δαύτους (τέκτονες) εκτός από την αλήθεια. Αν το επιθυμείς ευχαρίστως να σου στείλω περιοδικά τεκτονικά με φωτογραφίες- μη παραποιημένες- με σημαντικές εκκλησιαστικές προσωπικότητες που είχαν τη σχετική ιδιότητα. Δόξα τω Θεώ το Μοναστηράκι να είναι καλά.
Κώστας
Υ.Γ.
Την κοπανάω για το Όρος αρχικά και μετά στο εξοχικό.
Υ.Γ.
Καλό θα είναι μεταξυ της όποιας έρευνας να διαβάσει κανείς Σκαρίμπα...δικος σας άνθρωπος, Κορδάτο, Παπαρρηγόπουλο Φωτιάδη για το ρόλο της πραναφερομένης οργάνωσης κλπ... Άνθρωποι μακρια από οποιαδήποτε δέσμευση με τα συν και τα πλην αλλά τουλάχιστον φωνές ελεύθερες...
Υ.Γ.
Εύχομαι από καρδιάς καλή Ανάσταση σε σένα αλλά και στους φίλους σου (μου)...

Δεν υπάρχουν σχόλια: